moet het ff kwijt

• IsaBella

Een ex-collega van me is gisteravond overleden aan de gevolgen van kanker! Veels te jong om dood te gaan..

Ze was zo een spontane, lieve, levendige vrouw..kan nog steeds niet geloven dat ze er niet meer is.

Wat een rotziekte is dit toch..

En wat ik zo erg vind..had al paar weken geen contact met dr, en laatste paar dagen dacht ik nog vaak aan haar en besloot dus één dezer dagen haar te bellen en weer es langs te gaan….nu te laat..

Moest het ff kwijt mensen, weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan.

Pas ook gehoord dat buurvrouw van ons waarmee we al jaren heel goed omgaan eierstok-kanker heeft! ze gaat elke dag achteruit nu.

Zo moelijk onder woorden te brengen wat ik voel nu..

Ik wens jullie allemaal veel sterkte!!

• Andre

jij ook veel sterkte de komende tijd!

Het is idd de meeste klote ziekte die er is. En het komt steeds vaker voor volgens mij.

• Emma

Inderdaad, KLOTEziekte. Een ander woord is er niet voor. Het lijkt bijna wel besmettelijk, zo veel komt het voor. Al die veel te jonge mensen, ik hoop dat ze snel iets vinden want echt helpt!

Emma.

• Linda

Hé IsaBella,

veel sterkte voor de komende tijd.

En ja, er bestaat geen ergere rotziekte dan dit…helaas komt het nog maar al te vaak in al zijn sluiperigste vormen aan bod…

En wat Andre zei; het lijkt idd wel of het steeds vaker voorkomt…

Een groet van Linda

• jos

ff wat positiefssssssssssssssssssssss

heb 1 jaar borstkanker nu..en voel me toppie!1 op de 9 vrouwen krijgen t….steeds jonger…….maar ook veel genezen…gelukkig wel!!ik blijf onder contrlole komende 4 jaar…dan pas verklaren ze je genezen..ik pluk de dag!dat zouden er meer mensen moeten doen…..

• angela

ja , maar dat moet je dan wel kunnen

angela