Wat een geweldige ervaring moet dat goeie nieuws geweest zijn! Wat een enorme ontlading en opluchting.
Bij mij vader wisselt het per dag hoe goed of slecht het met hem gaat. De afgelopen dagen ging het slecht en zei hij al dingen als: ‘Als het zo moet, dan hoeft het voor mij niet meer…’, terwijl hij 5 dagen terug nog alle moed erin had om nog minstens tot half mei bij ons te blijven. (Dan zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd- mooie mijlpaal om naartoe te leven)
Die onzekerheid is slopend, ik weet zeker dat je nog veel onzekere tijden tegemoet zult gaan met je moeder, want bij elk onderzoek, elk onschuldig kwaaltje, steekt de angst weer zijn kop op… Dus geniet van al het goeie: zeker van goed nieuws!!!
En dat zal ik ook doen,want elke keer als iemand goed nieuws krijgt, krijg ik weer een beetje moed en hoop dat pappa misschien toch niet al binnen 2 weken bij ons weg zal gaan. Ik bedoel: hij gaat als hij het niet meer red en daar sta ik 100% achter, maar leiver heb ik natuurlijk dat hij nog heel lang in ons midden is!