de strijd gewonnen

• griffie

hallo ik ben rilana en heb sinds 23 mei 2004 een zeldzame eierstokkanker.

3 Juni mijn tumor met linker eierstok door middel van een zware buikoperatie laten verwijderen.

In augustus kreeg ik te horen ik 3 zware (BEP) chemokuren zou krijgen. Later bleek dat ik er nog 3 (VAC) chemokuren moest doorstaan. Het waren 6 zware kuren. Heb veel bijwerkingen gehad waaronder haaruitval,hoofdpijn, vermoeidheid, misselijkheid te veel om op te noemen. Kortom geen leuke en prettige tijd.

Was vlak voor de kerst klaar met kuren. Kreeg op 10 jan 2005 de CT-scan die moest laten blijken of de kuren waren aangeslagen.

Er zaten nog een koppel lymfeklieren in de lies die verdikt waren. Dat waren ze voor de kuur,tijdens de kuur en inderdaad ook weer na de kuren.

Dus nog een operatie te ondergaan. Om de klieren te verwijderen en om te kijken of er nog kwaadaardige cellen aanwezig zijn. 2 maart de operatie gehad. Best een zware operatie herstel tijd. Het was het allemaal waard.

Vandaag de uitslag gehoord. Ik ben schoon.

Ik wil iedereen die nu bezig is om de strijd te overwinnen heel veel sterkte wensen. Ik leef met jullie mee.

En ik wil mijn ziekenhuismaatje Leo Muris de komende tijd tijdens de laatste 8 kuren nog heel veel sterkte wensen en bedanken voor de steun en vertrouwen tijdens mijn kuren. Je hebt mij heel veel geholpen om de strijd te overwinnen.

Thanks!!

Heel veel sterkte en liefde toegewenst.

• Sandra

Lieve Rilana,

Fantastisch nieuws! Enorm gefeliciteerd, wat zal je je opgelucht voelen.

Wat leuk dat je ook dit nieuws hier op het prikbord wilt delen.

Veel liefs,

Sandra.

• Linda

Beste Griffie,

Van Harte Gefeliciteerd! Geniet heerlijk van het vrije gevoel!

Veel geluk en idd, bedankt dat je dit hebt willen delen op dit pb!

Liefs en een geluksknuffel, Linda