hallo,lang geleden dat ik hier ben geweest en wil op dit moment mijn verhaal (nog) niet kwijt.Komt misschien nog wel maar nu nog niet.
Wat ik wel graag wil vertellen is dat de huisarts van mijn vader heeft gepraat over een euthenasieverklaring.Dat was wel even schrikken maar wel realistisch. Nu vertelde de arts dat als het zover is hij het niet zelf mag doen, dat kan ik nog begrijpen en dat een andere arts het moet doen kan ik ook nog begrijpen maar wat ik nu niet begrijp is dat het pas na 3 dagen mag als die betreffende arts is komen kijken bij mijn vader, moet iemand dan alsnog 3 dagen lijden? schijnbaar dus wel.
In het andere geval als mijn vader bijv dreigt te stikken heeft mijn moeder een ampul in de koelkast liggen en die MOET ZE ZELF TOEDIENEN.Ik vind het gewoon mensonteerend om in zo`n moeilijke situatie te zitten en dan nog eens je dierbare naar de andere wereld te moeten helpen. Ik ben daar zo erg boos om.
Is het echt zo dat je nog 3 dagen moet wachten? weet iemand hier iets van af? ik zou het graag willen horen.
groetjes Angela