steken bij mijn keel...wie weet dit?

• Karin

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij helpen kan, ik ben aldoor zo vreselijk moe en ik heb vaak steken ( dagelijks ) bij mijn keel, toen is mijn bloed getest en alles was goed behalve mijn bezinking, die moest onder de 12 zitten en die was bij mij 56, kan dit betekenen dat ik kanker heb of heeft dat niets met je bezinking te maken en die steken in mijn keel, kan dat ook iets zijn?Maak me best wel ongerust.

wat waren jullie verschijnselen van kanker?Ook heel erg moe ofzo en steken?of voelde je bijna niets?Ik heb trouwens geen gezwellen bij mijn keel.

Ik hoop dat ik reacties krijg?

groetjes karin

• marielle

hoi Karin,

een verhoogde bezinking, wijst ook op een ontstekingsreactie ergens in je lichaam. Ben je verder ziek? heeft je arts meer onderzoek gedaan, of je medicijnen ofzo voorgeschreven naar aanleiding van die verhoogde bezinking? of gebeurd er niets?

groetjes Marielle

• Anita

hallo karin .

hier met anita. ik heb zelf op dit moment keelkanker, maar als je die ziekte zou hebben word je meestal hees en heb je last met slikken . ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen . groetjes anita.

• Karin

dank jullie wel voor de reacties.

Ik krijg nu morgen de uitslag van nog een bloedtest, die wat specefieker is.

dus als ik dat weet dat laat ik het jullie weten.

veel liefs karin.