hallo allemaal.
de laatste wens van mijn vader is in vervulling gegaan!!!!!!
op 11 mrt, was het dan zover, met zn allen in de auto opweg naar st oedenrode, naar de testbaan van daf,
mijn vaders vrachtwagen stond al klaar, en hij mocht 2 uur lang rijden daar, proeven doen etc.
mijn vader stapte in starte de auto en reed weg. hij stopte weer en stak zijn duim op naar mij, toeterde en reed verder…………………..en toen moest ik janken natuurlijk. het is onbeschrijfelijk wat je dan voelt. het is zo'n vertrouwd gezicht om hem te zien zitten in zn vrachtwagen, maar tevens weet ik ook dat dat de laatste keer zou zijn dat ik het zou zien…….hij zal nooit meer rijden. dit was echt een afscheidsrit.
maar..we hebben er erg van genoten, alleen al dat koppie van hem, wat zoveel vreugde uitstraalde, deed mij geweldig goed. hij bleef maar tegen ons zeggen dat hij een fantastische dag had, en blij was dat hij het gedaan heeft.
na deze waanzinnige dag, gaat het heel slecht met mn vader, het lijkt wel of hij iedere dag heel hard achteruit gaat, ben best heel bang op het moment, iedere keer als de telefoon gaat slaat mn hart over, en durf ik haast niet op te nemen.
ik weet dat mn vader zal sterven aan deze ziekte, en toch kan ik het niet aanvaarden, zeker als ik zie hoeveel pijn hij nu heeft………het is zo vreselijk mens-onerend
groetjes louise