het gele livestrong bandje

• gunnetje

hoi hoi,

Wie weet waar is het gele livestrong polsbandje kan kopen/bestellen?

(lance amstrong polsbandje)

groetjes gunnetje

• marielle

ik was zelf ook al lang weer op zoek, alleen niet echt intensief…

maar dit vond ik zojuist op internet:

http://www.jona.nl/livestrong/

of het echter betrouwbaar is ofzo? geen idee.. dus ik ga het zelf ook nog eens even goed na lezen..

groetjes marielle

• marielle

en oja; alle veilingsites staan er vol mee… zorg alleen dat je niet teveel betaald.. er worden echt hoge prijzen gevraagd, maar toch ook enkele normale..

groetjes Marielle

• Emma

Ze worden niet meer gemaakt, alleen bestaande bandjes worden verkocht. Ze vragen er schandelijk hoge prijzen voor en wedden dat ze de opbrengst niet naar de kankerbestrijding doen zoals de bedoeling van Lance Armstrong was…

• Bauke

Volgens mij zijn ze op deze site te bestellen

http://www.laf-store.org/

Groetjes en sterkte iedereen.

Bauke

• charles

Wat jammer dames , het is begonnen vorig jaar in 2004 net voor de tour de france

toen kosten ze € 1.- , en alles ging naar een onderzoek organisatie ,verder bleef er niets aan de strijkstok hangen , Ook niet voor Lance Amstrong .

Maar nu ze op zijn , en het een hype is al die bandjes moet je veel betalen

Niet doen dus.

Vriendelijke groet chales

• anja

ik heb ze een week of 10 geleden besteld (en 4 weken geleden ontvangen) bij wearyellow.com. bij mijn weten is dit de officiele site van lance ik heb betaald met visa en heb voor 10 stuks €26 betaald.

groetjes anja

• bas

ik heb ze besteld via die site van marielle, www.jona.nl/livestrong/ en ik had ze binnen vier weken in huis voor €3 per bandje. da's dus helemaal eerlijk, want €26 gedeeld door 10 is €2,60 plus €0,38 voor een postzegel en een paar cent voor een envelop is €3 per bandje, dat is ook wat er gevraagd wordt

• bjurn

Wij zijn gewoon naar een sportzaak gegaan , en hebben ze daar besteld.

Dat duurde wel even maar was een normale prijs.

Ze kosten daar gewoon een euro per stuk.

Is misschien een idee om een paar zaken te bellen.

vr. gr.bjurn.