terug van weggeweest

• Harriët

Hallo allemaal, een tijdje terug was ik voortdurend op deze pagina, met al mijn verdriet om het verlies van mijn mams, die ‘maar’ 58 mocht worden. Nu is het bijna 6 jaar geleden, en ik mis haar nog altijd, en kan bij tijd en wijle verschrikkelijk om haar huilen. Nu ben ik hier vanwege mijn buurvrouwtje van 30, ze heeft botkanker en ‘t zit ook al in haar longen, ’t ziet er slecht uit voor haar. Ze heeft een man en een zoontje van 3 jaar. Ik ben er stuk van, kan ook gewoon niet begrijpen dat haar dit overkomt. Ik moest dit gewoon even kwijt, ik voel me zó triest. Een ieder die verdriet heeft wil ik bij deze een internet-knuffel geven, en veel sterkte wensen.

• Angela

hoi Harriet, jij ook een internetknuffel terug. Wat naar om dit allemaal mee te moeten maken he.eerst je moeder en nu je buurvrouw. Het enigste wat ik kan zeggen is heel veel sterkte voor jou maar ook voor je buurtjes.

Groetjes Angela

• Emma

Jeetje, dat jij je triest voelt is niet zo raar. Ik begrijp dat je buurvrouwtje nog veel te jong is! Laten we hopen dat de wetenschap zo snel gaat dat ze voor haar iets kunnen doen!

Heel veel sterkte!

Emma.