hai lieve rakker en sandra
ik ben erdoor heen…kan niet meer.Mis haar zo erg,mis haar woorden die mij op de been hielden.Toen mijn zoon ontvoerd werd,heeft mijn moeder mij erdoor geholpen en altijd mij verteld dat mijn zoon als hij 18 is mij op komt zoeken..en ja ze heeft gelijk gehad…na 17 jaar is hij gekomen,maar gaat 13 maart na 1 jaar bij mij te zijn geweest weer weg.Weer een verlies maar dan in een andere zin van het woord.Nu heb ik mijn moeder nodig die mij op de been houdt.Het huis moet leeg …VERSCHRIKKELIJK gewoon wat een rotwerk dat is.Alles vloeit uit je handen weg..alles wat zij met mijn vader opgebouwd heeft in die 40 jaar dat we er woonden ..zijn gewoon geen woorden voor.Gister ging ik haar fiets halen ,ik kwam achterom en de hele tijd in me gedachten dat ze er niet meer was,keek ik toch omhoog om te kijken of haar slaapkamerraampje open was,want dan zou ze wakker zijn van haar middagdutje en dan die klap in je gezicht van nee @!#$ ze is er niet meer.Kan er gewoon niet mee omgaan…ben al 40 heb 3 kiddies in huis die ook huilen en van slag zijn ..moet hun troosten kom niet tot mezelf toe…het huis moet leeg..me zoon gaat weg…nee gaat niet goed met mij.Ben een hele sterke vrouw en heb de klappen van de zweep wel gehad maar dit treft gewoon alles.Er komen steeds meer dingen terug van de laaste week ..kan me ook helemaal niks meer herrinneren eigelijk..ook al zoiets vaags.Kan me alleen de haar laaste goeie dag terug halen ..dat was de dag voor dat ze stierf.Ze zat te zingen met de kleinkinderen en me jongste zusje..ze was helemaal vrolijk..ze had al 2 weken niet gepoept en ze begint toch te zingen van JONGE JONGE JONGE …IK MOET POEPEN ..God wat hebben we gelachen en ja de dag erna was ze dood.Onbegrijpelijk allemaal.kan het geen plekje geven…ik weet het effe niet meer
Ben blij dat ik toch nog elke dag effe kijk hoe het allemaal met jullie is en was erg blij dat ik een oproepje had van jullie …. erg lief.Nou ik hoop dat jullie weer effe op de hoogte zijn van mij en ik vergeet jullie niet
dikke kus van assie