Help!!

• marielle

Ik kan me ontzettend voorstellen dat bij iedereen de haren onmiddellijk overeind zijn gaan staan na de eerste regel.. Bij mij ook.. maar als ik dan gewoon verder kijk.. tja; ik weet dat er genoeg kankerpatienten zijn die dit soort galgenhumor hebben (of inderdaad tumorhumor, zou het in het woordenboek staan?) Zelf ben ik er ook niet zo'n fan van.. Maar lotgenoten die ik ken doen het ook.. ik weet wel dat het vooral voor naasten en mensen die pas net kanker hebben, vooral voor die 2 groepen ongelooflijk en schokkend is.. voor andere is het wat normaler.. kijk hier maar naar de reacties..

ik vind echter wel dat je als je er zulke humor op na houdt, en je moet gewoon wéten dat het schokkend is voor mensen, dat je dit dan niet doet op een forum waar zoveel mensen komen, en dus ook waar zoveel mensen gekwetst kunnen worden.

Verder vind ik het een beetje vaag dat je je adres en zo er bij zet, maar oke.. verder als aanvulling op Fi; je hebt inderdaad doe een wens, maar ook de opkikker en voor de oudere kinderen/jongeren heb je nog stichting danielle, volgens mij staan ze wel op de kanker.startpagina.nl

groetjes Marielle

ps; mensen die het schokkend vinden, vergeet vooral niet te klikken op het regeltje onder het berichtje.. als maar genoeg mensen het doen, word het bericht vanzelf verwijderd door de webmaster

• andre

Mensen, hij geeft zijn adres op, maar geeft het huisnummer van zijn buren. Hij woont op nummer 10 en niet 8.. Dus er klopt geen donder van.