Help!!

• Milan

Hoi beste kankerlijers (tumorhumor, gheghe),

Ik wilde even kwijt dat kanker hebben niet leuk is, ik heb zelf ook kanker aan mijn teelbal. Het is een kwaadaardige weet ik veel wat, snap ik niet echt om eerlijk te zijn. Ik weet wel dat ik niet meer te redden val, en nog graag voor mijn dood een laatste4 wens zou willen doen, maar daar hebben mijn ouders geen geld voor, dus wil ik het aan jullie vragen of jullie een manier weten hoe het wel kan, alvast bedankt.

Milan Doedens

Marathonweg 8

Hellevoetsluis

(K)(L)

• Angela

KAN NOU NIET ZEGGEN DAT IK HET LEUKE HUMOR VINDT

GROETJES ANGELA

• Rakkertje

Negeren maar en even klik hier indrukken

• andre

Eikel

• andre

PS: je woont op Marathonweg 10

• Angela

misschien kan je op straat wat zingen en dan je hand ophouden eik….., dan kom je er ook ipv ons lastig te vallen op deze site met je leuke humor.

Sorry voor de andere maar dit schiet me toch even in het verkeerde keelsgat

angela

• fi

Hoi Milan,

Er is een stichting: “doe een wens” en nog een ander iets. Wat precies weet ik niet. Daar maken ze geld vrij voor een wens. Dit moeten je ouders of iemand anders voor je aanvragen. Sorry dat ik de naam niet weet. Ik begrijp je humor wel hoor, met humor ben ik de operaties, chemokuren en bestralingen doorgekomen. Of ik het red, zal de tijd leren. Veel sterkte en humor toegewenst. Fi

• Bibi

Nou ja zeg…noemen jullie dat humor.

Alleen al die opening van zijn bericht!

Dat is geen humor dat is totaal gestoord.

• Annemie

ja daar maken ze geld vrij voor een wens ……………….maar je vergeet erbij te zetten…………niet voor geesteszieken.

en pak eens een woordenboek erbij en kijk dan eens wat humor betekent en ben je er toch!!!!!! en denk je dat je dan ook misschien het woordje respect vindt, dan lees ook daar eens fff.

je mag ook langs komen voor je wens in vervulling te laten gaan ………………….maar ik ben bang dat je dan helemaal geen meer overhoudt……………..netjes uitgedrukt.

enne fi …………….wat precies weet je niet ……….de naam weet je ook niet en of je het redt weet je ook niet ,maar wat ik wel weet is dat je eens moet afspreken met hem misschien word het wat met jullie , denk dat jullie een perfect koppel zijn , maar dan wel samen moeten worden opgenomen en wie weet gaat het helpen en kunnen jullie toch nog eens een MENS worden…….sterkte

• toni

Als exkankerlijer kan ik me om zo`n bericht niet echt druk maken , het is erger als mensen je extra voorzichtig behandelen. groetjes toni