gister mama naar papa gebracht…wat een mooie dag was het.Het begon met afscheid nemen van haar in de kerk.Daarna de kerkdienst,er waren zoveel lieve mensen.Er werd zo mooi gezongen en gesproken.Ik zelf heb niet veel met de kerk maar dit was toch wel heel apart.De kleinkinderen de kaarsjes aandoen,een memoarium over mijn moeder en het Ave Maria in het latijns.Echt heel mooi.Daarna met de hele stoet naar het huis van mama en daar even stilgestaan met zijn allen.Toen naar de aula waar we luisteren naar het muziek dat wij hadden uitgekozen voor mama,paste zelf niet alle mensen in de aula die toch wel erg groot is.Ik had zoals vele mensen Afscheid Bestaat Niet gekozen …ja weet het maar het zegt voor mij genoeg naar maar moeder toe.En toen we haar de aula uitreden was het liedje van Paul de Leeuw ..De Steen.Ik denk dat vele deze ook wel kennen.Maar voor ons was het prachtig.En natuurlijk regende het,was de hele dag al rotweer maar de hele week daarvoor geen drubbel gevallen.Daarna bijgelegd bij papa wat toch ook weer erg bijzonder was.Toen met alle mensen teru naar aula om te condoleren er kwam geen eind aan…mijn dochtertje vroeg op het laast of ze uit de rij mocht want ze vond het helemaal niet leuk om al die mensen een hand te geven, en te kussen want ze kenden er een hoop niet.Hihihi wat ook wel leuk was weer.Daarna zijn we naar mama haar huis gegaan waar broodjes en soep was natuurlijk zolas dat ook bij vele gebeurd.Veel complimentjes gehad over hoe mijn moeder verzogd was door ons,wat ook een fijn gevoel gaf.Ikzelf zal eerdaags wel instorten vanwege het feit dat ik het laaste half jaar bij mijn moeder geweest ben,ik wou vanmorgen toen ik wakker werd al naar haar huis toe maar besefte dat het niet nodig was.Na wat er daarna gebeurde kunnen jullie je wel voorstellen.Ik voel me nu ook leeg..op..verlaten,weet niet goed wat ik thuis moet doen,loop heen en weer,voel me onrustig,komt gewoon niks uit me handen.Mijn lichaam snikt nog na…..Wat een Ku..gevoel.Ik laat het maar effe hierbij want zit maar voor me uit te kijken en zou alles wat ik voel wel willen typen maar ik kan het niet ..nu niet.Sorry
Bedankt voor al jullie woordjes en knuffels.Laat gauw weer wat van me horen xxxxx assie