kanker

• wil

Ik heb eierstokkanker 3c, mijn eierstokken en baarmoeder zijn verwijderd en ik heb een chemokuur gehad, mijn buikholte zit vol met vocht en kankercellen, door de chemokuur hopen we dat dit ingekapseld is maar we weten dat dit een kankersoort is die niet te genezen is, dus het is blijven hopen en afwachten. Ik moet over ongeveer 4 weken voor controle terug en dan maar hopen dat het nog goed is maar ik ben heel bang want het voelt niet echt lekker in mijn buik, ik ben geen prater dus ik vertel het meestal niet hoe ik mij voel aan mijn man en kinderen want ik wil ze niet ongerust maken, maar zoek dus contact met andere die dit ook hebben om toch iets meer te weten te komen. Ik had 20 jaar geleden ook kanker aan mijn lymfeklieren maar dat is na een operatie en bestraling geheel genezen en er werd ook gezegd direct na de bestralingen dat er geen uitzaaiingen waren het was best wel een lange onzekere tijd dat het niet terug zou komen, maar in dit geval weet ik al dat het niet over zal gaan maar altijd terug zal komen misschien over 1 maand en misschien pas over 5 jaar maar de onzekerheid blijft. zijn er patienten die met mij hierover willen praten?

• Annemie

hoi hoi Wil

Ik zelf wordt ook niet meer beter en heb een site gemaakt, daar staat ook een link in naar een chat voor kankerpatienten, daar vind je mensen die echt naar je luisteren met een lach en een traan erbij.

http://www.members.lycos.nl/anne49/

groetjes Annemie

• amazone

Hallo,

Ik wil best hierop reageren,

Ik heb in 2001 borstkanker gekregen,met uitzaaiingen in alle lymfeklieren,

Ik heb 6 chemo's gehad en 23 bestralingen,nadat alles is weggehaald.

Maar ook ik heb een slechte prognose gekregen,want 80 % van de vrouwen met deze kankergradatie krijgen het binnen 2 tot 3 jaar terug.

Maar ik ben er nu nog steeds en zonder klachten,ik krijg hormoontabletten en hormooninjekties om de kankercellen die in mijn lichaam nestelen te remmen.

Ik wil je een hart onder de riem steken,wanhoop niet en probeer positieve gedachtes te koesteren en vraag juist steun aan mensen die je kunt vertrouwen want dat heb je hard nodig hoor.

Veel sterkte een medepatiente,lotgenote.wil schreef:

>

> Ik heb eierstokkanker 3c, mijn eierstokken en baarmoeder zijn

> verwijderd en ik heb een chemokuur gehad, mijn buikholte zit

> vol met vocht en kankercellen, door de chemokuur hopen we dat

> dit ingekapseld is maar we weten dat dit een kankersoort is

> die niet te genezen is, dus het is blijven hopen en

> afwachten. Ik moet over ongeveer 4 weken voor controle terug

> en dan maar hopen dat het nog goed is maar ik ben heel bang

> want het voelt niet echt lekker in mijn buik, ik ben geen

> prater dus ik vertel het meestal niet hoe ik mij voel aan

> mijn man en kinderen want ik wil ze niet ongerust maken, maar