lieve lieve mensen bedankt allemaal voor jullie berichtjes.Ik ben gister voor een nachtje naar huis gegaan,na 2 weken dag en nacht bij me moeder te zijn geweest.Kan hierbij melden dat het me niks beviel,heb niet geslapen en wou graag naar haar toe.Tuurlijk was ik blij dat ik even bij me kinderen was en mijn man die me zoveel geholpen heeft zodat ik de laaste dagen bij mijn moeder kon zijn,maar wat val je in een gat.Ik heb alleen maar voor me uit te zitten kijken en was er helemaal niet bij,mijn gedachten waren bij mijn mams.Ikben zo blij dat ze thuis ligt opgebaard zodat ik niet meer zolang hoef te wachten omhaar te zien.Ze ligt er zo mooi bij.Veel beter als dat ze ziek was,dus ik mag wel zeggen dat ze rust heeft nu.Het was een hele ervaring om erbij te mogen zijn toen ze stierf,we zeiden tegen haar ga maar naar papa toe het is goed zo en ze deed haar ogen open die ze dus de hele dag dicht had gehad en ze zei ja en ze blies haar laatste adem uit.Bizar allemaal maar wel heel mooi.Ik ben blij voor mijn moeder dat ze nu rust heeft,de laatste fase was onmenselijk gewoon,dat verdiende ze niet.We hebben een hele mooie gedachte aan haar dat was donderdag,ze had een opleving van hier tot tokio,zelfs de dokter zei dat dit extreem was.Om en voorbeeld te geven ,ze was al 2 wken niet naar het toilet geweest en ik zit bij haar aan het bed en ze zegt assie ik moet poepen …ik keek haar aan en zei nou dat zal dan eens tijd worden en opeens begint ze te zingen…jonge jonge jonge ik moet poepe poepe poepe .God wat een lol hebben we gehad.Ze zat voor haar kleinkinderen liedjes te zingen,ze at zowaar een bord eten weg wat ze ook al maanden niet deed ,ze leefde voornamelijk alleen op toetjes.En knuffelen met ons allemaal.Wat was dit mooi…oke en nu moet ik huilen….pfffffffffff nou lieve mensen ik ga me sigaretje oproken en naar me mams toe.NOGMAALS BEDANKT
xxxx assie