chemokuren niet aangeslagen.

• melanie

Hoi,

Met mijn moeder gaat het ook helemaal niet goed. Ze heeft 2 chemokuren gehad en die hebben niets gedaan. Dus daar zijn ze mee gestopt. Ze gaan haar nu bestralen om zo haar benauwdheid wat te verminderen. Verder is er niet veel meer aan te doen. Hoe lang zou ze nog hebben, dat is iets wat ze heel graag zou willen weten. Ze heeft alleen uitzaaiingen in haar lymfklieren.

Een wanhopige Melanie.

• Carlos

Dag Melanie.

Wat een verschrikkelijk nieuws…

Mijn moeder heeft 24 januari te horen gekregen dat ze blaaskanker heeft (zie mijn eerdere berichten) en ze heeft net alle vooronderzoeken, foto's en scan's gehad. Het lange wachten is nu op die uitslagen en wat daar uit zal komen. Ik ben daarover zeer gespannen. Dan lees ik jou bericht en dan denk ik: zo kan het bij ons dus ook gaan. Wat is dit een verschikkelijke tijd.

Voor jou natuurlijk veel erger. Mag ik je heel veel kracht en sterkte toewensen?

Ik hoop dat het voor jou en je moeder op de één of andere manier toch wat dragelijk mag blijven.

roet van Carlos

• Sandra

Hallo Melanie,

Wat een verschrikkelijk nieuws om te horen voor jullie.

Begrijp dat je heel graag wilt weten hoe lang je je moeder nog bij je zult hebben maar helaas is daar geen pasklaar antwoord op.

Bij mijn moeder hebben ze toendertijd wel een indicatie gegeven maar we hebben haar gelukkig langer bij ons mogen houden als wat de doktoren verwacht hadden.

Het is heel moeilijk en zwaar maar ik kan niet anders als jullie heel veel sterkte en kracht toewensen.

Sandra.

• Rakkertje

Hoi Melanie,

Dat is even een moeilijk bericht voor je.

Het is heel vervelend om het bericht te krijgen dat je moeder uitbehandeld is(op de bestraling na dan)

Ik kan me heel goed voorstellen dat nu de vraag opspeeld van Hoelang nog???

De arts van mijn moeder had mijn moeder toen het antwoord gegeven van 2 tot 5 maanden.

Dit had die arts nooit mogen zeggen,ze mogen geen tijd noemen.

Mijn moeder heeft er op de dag af 18 maanden van kunnen maken.

Ik wens je heel veel sterkte en geniet nog van elkaar!!!!!

Groetjes van Rakkertje

• karen

lieve melanie,

Hoelang nog.. ja.. daar hebben ze mijn moeder niks over kunnen vertellen.. Bij haar brachten de bestralingen wel wat verlichting, bij haar jammmer genoeg maar kort, maar dat is niet voor iedereen zo, wie weet slaat het juist goed aan.

Blijf de moed niet opgeven meid, hoop dat je moeder er goed op reageert!

Veel sterkte en benut alle tijd goed!

groetjes Karen

• melanie

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Ik hoop ook dat de bestralingen toch nog wat zullen doen bij haar. Ik hou jullie op de hoogte.

Melanie.

• Emma

Wat een rotnieuws. Wij hebben bij mijn vader geen tijd te horen gekregen waar ik achteraf heel blij mee ben. Anders ga je je zo op die tijd focussen. Maar ik weet dat je het wil weten en dat je eigenlijk wil horen dat het nog heel lang duurt! Misschien is dat wel zo en misschien ook niet. Maar niemand weet hoelang die nog heeft. En natuurlijk slaat dat eigenlijk nergens op want je moeder is wel ziek. Maar mijn vader heeft de laatste tijd zo gedacht en daardoor heeft hij nog wel kunnen genieten. Misschien helpt het jullie ook een klein beetje om zo te denken als dat jullie lukt.

Heel erg veel sterkte!

Emma.