Toen mijn moeder anderhalf jaar geleden te horen kreeg dat ze nu uitzaaingen in haar longen had, was het alsof mijn wereld instortte.. ze had al vijf jaar gevochten tegen borstkanker, was gendraagster van brca-1 gen en had al genoeg gehad!
We wisten wel dat dit niet goed zou aflopen, afgelopn zomer kwamen daar ook nog eens 4 hersentumoren bij, ze ging hard achteruit.. De bekende wanhoopspogingen.. chemo's bestralingen etc etc het hielp niks… zelfs naar keulen gegaan voor warmte therapie, twee keer per week naar Keulen op en neer..
In de herfstvakantie is ze overleden, mijn mooie en dappere mama! Ze was altijd vol goede moed en kon een ander altijd opbeuren, we hebben geweldig afscheid genomen en heb haar kunnen vertellen hoe fantastisch ze was.. Klote natuurlijk, ben nog maar 28 en heb haar nog erg hard nodig!!
Een week later blijkt mijn partner, bij toeval ontdekt, ook nog eens zaadbalkanker te hebben… HOUDT HET DAN NOOIT OP!!
Gelukkig zijn de bestralingen goed gegaan, hij had ook wat kleine uitzaaiingen, en nu is alles godzijdank weg en schoon!! Moeilijk naturlijk, want het vertrouwen in genezing van kanker had ik helemaal niet!
Nu alles een beetje rustig wordt, zie ik alles weeer voor me, als een film, ben er erg mee bezig en ben nog heel verdrietig..
Wou dat even ergens kwijt…. thanks