niet uit je woorden kunnen komen

• angela

Mijn vader is afgelopen vrijdag voor de derde keer op de spoedeisende hulp opgenomen, deze keer was het omdat hij thuis niet uit zijn woorden kon komen.Hij wist ze wel maar het kwam verkeerd over zijn lippen.We hadden het ziekenhuis gebeld en moesten gelijk komen waar weer de hele reeks onderzoeken gedaan werden die hij elke keer daar krijgt.Tot ieders verbazing was alles goed voor zover dat kan dus nu dachten ze dat het waarschijnlijk aan de chemo kon liggen.Hij heeft een ct-scan gehad van de hersens en daar was niets op te zien en nu krijgt hij dinsdag een MRI-scan(??) een iets uitgebreider hersenscan denk ik.

Ze wilde hem het weekend daar houden maar mijn moeder had aan mijn vader moeten beloven dat ze hem mee terug naar huis nam want hij is panisch maar dan ook echt panisch.Zo zielig om zo`n grote vent te zien die zo bang is.

Maar de dokter zei , ga maar naar huis en mijn vader zei nog 2 woorden verkeerd en toen was het allemaal weer normaal.Dan vraag je je toch af waar het nou aan kan liggen he.Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

groetjes Angela

• joyce

Hoi,

Ja ik heb dit ook meegemaakt. Het is wel alweer jaren geleden. Mijn vader had longkanker en zei ook soms vreemde dingen ook zag hij vaak enge dingen waar dat nou aan lag weet ik niet. Soms had hij het ook zelf in de gaten dat hij rare dingen zei. Ook hij was panisch en wilde graag zo snel mogelijk weer naar huis. Vaak zat hij te huilen als we in het ziekenhuis kwamen. En dat is een afschuwelijk gezicht zo'n volwassen man in tranen. Helaas is hij na ongeveer een jaar vreslijk ziek te zijn geweest overleden.

Sterkte!

Joyce.

• Rakkertje

Hoi Angela,

Ik herken dit ook…….

Mijn moeder heeft 2 chemokuren gehad ( wat achteraf verkeerde bleken )

Ze had er 3 moeten krijgen,maar de derde had haar fataal geworden….

Na haar eerste chemokuur begon ze behoorlijk vreemd te doen,o.a. met praten,

alles uit haar handen laten vallen enz.enz.

Na de tweede chemo was dat weer precies eender….

Later wist ze er zelf niks meer van,waar ze heel veel moeite mee heeft gehad…..

Ik vind het heel fijn dat jullie je vader weer mee naar huis genomen hebben!!!

Dat is erg belangrijk voor hem!

Veel sterkte

Rakkertje

• angela

hai Rakkertje, ik kom net bij het ziekenhuis vandaan en heb de dokter gesproken en het was dus een herseninfart of bloeding maar gelukkig was het maar een kleintje

groetjes angela

• Rakkertje

Hoi Angela,

Dat is ook best schrikken,herseninfarct is ook niet niks.

Nou hopelijk gaat het nu weer wat beter.

Groetjes Rakkertje