Mijn vader is afgelopen vrijdag voor de derde keer op de spoedeisende hulp opgenomen, deze keer was het omdat hij thuis niet uit zijn woorden kon komen.Hij wist ze wel maar het kwam verkeerd over zijn lippen.We hadden het ziekenhuis gebeld en moesten gelijk komen waar weer de hele reeks onderzoeken gedaan werden die hij elke keer daar krijgt.Tot ieders verbazing was alles goed voor zover dat kan dus nu dachten ze dat het waarschijnlijk aan de chemo kon liggen.Hij heeft een ct-scan gehad van de hersens en daar was niets op te zien en nu krijgt hij dinsdag een MRI-scan(??) een iets uitgebreider hersenscan denk ik.
Ze wilde hem het weekend daar houden maar mijn moeder had aan mijn vader moeten beloven dat ze hem mee terug naar huis nam want hij is panisch maar dan ook echt panisch.Zo zielig om zo`n grote vent te zien die zo bang is.
Maar de dokter zei , ga maar naar huis en mijn vader zei nog 2 woorden verkeerd en toen was het allemaal weer normaal.Dan vraag je je toch af waar het nou aan kan liggen he.Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?
groetjes Angela