Ik werk bij een gezin waarvan hun kindje een hersentumor heeft,ik vind het zo erg het houd me zo bezig,hoeveel kans zal er zijn?Die mw zei dat het zo'n 50% is,dat is niet veel,hoop zo dat het goed komt!!!!!
Ik ken iemand die ook een kind had met een hersentumor. Het werd ontdekt op z'n vierde jaar. Hij is toen geopereerd en het was volgens de artsen helemaal weg. Het is inderdaad een hele tijd goed gegaan totdat hij 13 was. Hij zat pas op de hogere school en kon erg goed leren. Maar het kwam terug en toen is hij binnen 6 weken overleden. Vreselijk!
Melanie.
Hoi Sanny,
er zijn verschillende soorten hersentumoren.. en alleen een arts kan zeggen, hoe het er bij hem voorstaat.. en zelfs dan , zeggen percentages lang niet alles, want je weet toch niet bij welk deel je hoort.. zelf voor mensen die een kankersoort hebben, waarbij maar 20% overleefd, die 20% zijn wel een heleboel mensen, en waarom zou je daar NIET bij horen?
en het is gewoon zo, dat je vaak meer negatieve verhalen hoort, dan positieve.. omdat de negatieve verhalen emotioneel veel langer doorspelen… en als het weer goed is, gaan veel mensen gewoon graag weer dooooor met leven.. en verdwijnt de ziekte toch weer naar de achtergrond en komen mensen veel minder vaak op lotgenotensites…
sterkte in elk geval, kanker blijft gewoon zo heftig en onrechtvaardig,
groetjes Marielle
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?