Hallo,
Gisteren schreef ik nog dat het best goed ging met mijn moeder en dat ze weinig tot geen last van bijwerkingen heeft gehad van de behandeling.
Vandaag werdt ik echter gebeld dat mijn moeder zich echt niet lekker voelde. Ik ben er heen gegaan en nu blijkt ze al een paar dagen erg misselijk te zijn en heeft ze sinds vanmorgen een paar plukken haar verloren. Ze is hier heel erg van geschrokken omdat de artsen hebben gezegt dat het nog niet was voorgekomen bij deze behandeling. je ziet het op eerste gezich nog niet, maar als je goed kijkt zie je wel een wat kalere plek boven op haar hoofd.
Nu wil ik graag weten of mijn moeder al haar haar zal verliezen of dat het hierbij kan blijven???? Ik heb nl. gehoord dat als je eenmaal haar hebt verloren door chemokuur dat je dan alles gaat verliezen?
En hoelang zal het dan duren dat het weer terug komt?
Kan iemand mij alsjeblieft helpen met mijn vragen?
Ik be4n blij dat tenminste de behandeling bijna is afgelopen.
Maandag krijgt ze nog 1 keer chemo en dan maandag,dinsdag en woensdag nog bestraling.
Of maandag de chemo door gata is ook nog niet zeker omdat haar witte bloedplaatjes te weinig waren, dus misschien wordt dat ook nog eens een week opgeschoven.
Ik gun mijn moeder nu wel even de rust die ze verdient heeft!!!
Groetjes
Marjon