hoofdpijn

• monia

ik heb al een tijdje last van een drukkend gevoel bij mijn rechterslaap wat doortrekt naar achteren.

ik heb ook soms een druk achter mijn ogen.

als ik buk en ik sta weer op dan ben ik heel duizelig/licht in het hoofd.

ook als ik mij ff druk heb gemaakt dan voel ik een hele erge druk weer achter de slaap en in het hoofd.

ik heb ook vaak vliesjes in mijn ogen.

ik vroeg me af of hier meer mensen zijn die daar wel is last van heeft—->en wat kan dit betekenen.

ben heel bang dat ik een hersentumor heb.erg he

• marjon

Hallo Monia

Het lijkt me heel verveld dat je steeds die hoofdpijn hebt, maar trek nu geen conclusies terwijl je niet weet wat het is.

Mijn advies is ga even bij je huisarts langs en laat hem je even doorsturen om foto's te laten maken.

Dus wacht eerst even af voordat je met zulke enge dingen komt aan zetten!!!!

sterkte

• Sandra

Hallo Monia, ben het eens met de reactie van Marjon. Ga even bij de huisarts langs. Zolang je niet onderzocht bent ga je jezelf van alles in je hoofd halen terwijl het misschien door middel van medicijnen zo verholpen is. Vervelend dat je met deze gedachte het weekend in gaat, maar misschien kan je maandag meteen bij je huisarts langs.

Succes.

Sandra.

• Emma

Hoi,

Het komt erg overeen met de hoofdpijnen die ik vaak heb en de diagnose daarvan was… Migraine. Ook vervelend maar niet ernstig. Ga wel voor de zekerheid even naar je huisarts want dat ben ik natuurlijk niet. Misschien kan hij/zij je in elk geval wat geven tegen je hoofdpijn.

Laat je even weten hoe het verder met je gaat?

Liefs Emma.