mijn mams

• assie

na slechte berichten weer……….. word er helemaal niet goed van.Gister voelde mijn moeder zo warm aan dat ik de koorts maar weer eens ging meten,schrok me dood 39.8…Gelijk de dokter gebeld en die kwam dan ook wel na een behoorlijke lange tijd(was invaller) nu heeft ze buiten een longontsteking ,vocht achter de longen..ja kan niet op allemaal.Nu krijgt ze antibiotica die ze ook voor haar longontsteking heeft gehad en die slikt ze nu al een week op de kop af…nu is het aantal verdubbeld.Het was een goed plan om mijn broer uit spanje te bellen en hem te vragen of hij komt,want als deze medicijnen niet aanslaan wat de dokter denkt vanwege het feit dat het de longontsteking ook niet geholpen heeft dat het binnen een paar dagen toch wel gedaan is ……K…t wat is dit toch oneerlijk allemaal.Eerst heeft ze 10 jaar voor mijn vader gezorgd die na een hersnbloeding helemaal niks meer kon doen ,toen 10 jaar alleen en nu krijgt ze nog stank voor dank ….WAT ONEERLIJK maar ik hou jullie op de hoogte en rakkertje als je dit leest veel knuffies van mij

• Rakkertje

Hoi Assie,

Allereerst bedankt voor je knuffels…….KNUFFEL terug!!!!!

Het zit niet mee met je moeder he…

Kan niet goed de woorden vinden die ik je zou willen zeggen,maar

inieder geval wens ik jou HEEL VEEL STERKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel liefs Rakkertje

• Sandra

Assie ik heb nooit eerder echt gereageerd op je berichten maar wel je verhalen gevolgd. Is niet niks waar jullie allemaal doorheen moeten. Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet maar ik wil jou en je familie wel enorm veel sterkte en kracht wensen.

Sandra.

• Emma

Hier heb ik geen woorden voor…

Waarom wordt sommige mensen niks bespaard?

Bij mijn vader ging de laatste periode hetzelfde als bij jou moeder. Weet dus wel goed hoe je je voelt en dat is gewoon KLOTE!!!

Heel , heel, veel sterkte.

Liefs, Emma.