kanker en medicijnen worden niet helemaal vergoedt.

• manyava

Mijn oom heeft prostaatkanker en uitzaaiing naar zijn maag. Nu wil mijn oom graag thuis zijn bij zijn familie. Alleen een ding hij krijgt zijn medicijnen niet vergoedt.

Wel als hij in het ziekenhuis is dan krijgt hij de medicijnen wel vergoedt.

Maar hij wil thuis zijn bij zijn familie.

Nu hoorde ik dat dat de politiek toch de medicijnen willen vergoeden voor 100%

Mijn oom heeft contact met het Spaarndammer ziekenhuis zit geloof ik nu in Hoofddorp.

Het ziekenhuis weigert om de medicijnen te vergoeden. Mijn oom moet maar naar het ziekenhuis gaan. Terwijl dat veel duurder kost + nog eens de medicatie die hij dan moet krijgen. Ze willen bezuinigen,maar dit is toch geen bezuiniging meer.

Dit is mensen afknijpen. Zonder medicijnen heeft hij 6 weken met medicijnen heeft hji langer te leven.

Achterlijk hé dat ROTKABINET.

Ik heb balkenende en de alle politieke partijen een mailtje gestuurd. Ben benieuwd of het zal helpen.

Oke hij is net 79 jaar geworden,maar toch als hij langer kan leven door de medicatie.

Dat iemand al oud is betekent toch niet dat hij dan maar eerder moet sterven. Hij heeft net zoveel recht om te leven als ieder ander.

Nederland lijkt soms op een derde wereldland

• manyava

Nou goed nieuws

Mijn tante heeft een hele goede vriendin en haar dochter heeft alle politieke partijen,kranten,tv programma's en zelfs de koningin gemailt en geschreven. En wat blijkt dat het ziekenfonds (agis) en ziekenhuis een fout heeft gemaakt. Ze hadden per ongeluk ingevuld dat mijn oom pre terminaal is en niet terminaal. Daarom kreeg hij het niet.

Nu krijgt hij morgen de voeding,want het is geen medicijn,het is voeding. Ze wilde mijn oom laten versterven. (maar dat was dus een foutje)

Ik ben blij en opgelucht.

Dus mensen vecht echt voor je zieke medemens. Schrijf iedereen en haal vooral media erbij. Dan maar sensatie als het langer iemand zijn leven kan redden.

• pippi

Precies!!! Is toch niet normaal dat je niet thuis mag zijn, bij je eigen familie. Laat het alle kranten maar weten, en hopen degene die het zelf mogen meemaken.

Heel veel succes.