De moeder van Rakkertje oftwel Sandra is vanmiddag overleden…
Meis heel veel sterkte..ik voel met je mee…
hoi rakkertje,
jemig, wat plotseling nu nog.. ondanks dat het toch helemaal niet goed ging.. maar toch.. ik hoop dat je afscheid hebt kunnen nemen van je moeder.. heel veel sterkte met dit verlies en heel veel kracht gewenst komende dagen.. deze dagen dat er nog zoveel gebeurd allemaal…
dikke knuffel,
Marielle
Hallo allemaal.
Allereerst wil ik Ramona heel erg bedanken voor het plaatsen van dit bericht!!!!
Bedankt meis,super ik ben de afgelopen dagen niet thuis geweest en de berichten gaan hier gewoon door !!!!!!!!!!!!!!
Verder wil ik jullie enorm bedanken voor de lieve reacties!
Hier put ik echt steun en kracht uit!
Later plaats ik nog wel een bericht over hoe en wat.
Maandag gaan we mijn moeder naar haar laatste rustplaats brengen!
Veel liefs rakkertje
Hoi Rakkertje,
Heel erg veel sterkte. Ik hoop dat jullie er maandag van een ‘mooie’ dag van kunnen maken. Probeer alles goed in je op te nemen want je kan er veel steun uit putten achteraf. Tenminste zo heb ik het ervaren.
Ik zal aan je denken en hoop dat jullie ook na deze week de kracht kunnen vinden om door te gaan.
Je kan het namelijk echt wel!!
Liefs,
Emma.
Hoi Rakkertje,
Ik was een aantal dagen niet hier geweest en werd er even helemaal stil van. Ik heb je pas een keer aangesproken dat ik zoveel herkende in de verhaal.
De reden dat ik hier niet was de afgelopen tijd is omdat ook mijn vader vorige week is overleden en afgelopen maandag heeft de crematie plaatsgevonden. Vandaar dat ik zo schrok van hetgeen ik over je moeder las.
Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen, en een hele dikke knuffel geven.
Als je er behoefte aan hebt mag je me ook mailen op belinda_v_os@yahoo.com
Liefs Belinda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?