zaadbalkanker

• irene

hallo

mijn man (25) BLEEK DUS zaadbalkanker te hebben hebben de tumor weggehaald alleen minder nieuws is dat hij in stadium 3 zit uitzaaiigen in de lever lonegen en lypmfeklieren in de buikholte

gistern heeft hij isn het ziekenhuis gehoord dat de tumormerkers goed zijn dus de chemo slaat aan ( hij is nu bezig met de derde hij krijgt er totaal 4) betekent als de kuur aan slaat dat dan ook de uitzaaingen weg kunnen gaan? misschien weet iemand van jullie een antwoord hier op zal dat natuurlijk vanavond ook na vragen op de afdeling waar hij nu verblijft

maar alvasst bedankt

• assie

haihai

ik weet van de chemo dat als die aanslaat de uitzaaiigen verkleinen…zoals bij mijn moeder had de ene uitzaaiing 30% geraakt de ander 20% en de ander weer 10% maar of ze weg gaan weet ik niet..neem aan van niet,maar ben net zoals vele een leek vanwege het feit dat mijn moeder kanker heeft blijft er afentoe wat zitten wat de artsen zeggen ook al is het hokusspokus wat ze uit kramen.

groetjes assie

• melanie

Hoi,

Ik zit in een soortgelijke situatie met mijn moeder. Maar volgens de artsen en iedereen die ik erover spreek zijn chemokuren alleen maar tijdrekkend. Genezen kan mijn moeder volgens de artsen niet meer, terwijl ze eigenlijk nog maar weinig uitzaaiingen heeft. Het is afwachten en hopen op een wonder vrees ik.

Melanie.

• Annemie

hoi hoi irene

bij mij hebben ze al eens twee uitzaaiingen wegghaald een liep naar mijn sleutelbeen toe ( van mijn borst uit )maar nu kunnen ze dat bij mij ook niet meer omdat het in de botten zit en in mijn long maar dat zijn maar stipjes en die zijn nu vervaagd door de bestraling van me rug die hebben de longen ook meegenomen gelijk en de pillen die ik slik houden het stabiel. ze gaan dus niet weg maar ze kunnen ze wel tot stilstand brengen en bij mij is dat momenteel ook zo ( soms kunnen ze ook in de longen een uitzaaiing weghalen )of elders ook wel in sommige gevallen kan dat.kan je beter goed navragen bij je oncoloog heeft hij ook toevallig Pannebakker???? ik zie dat je uit mijn omgeving komt en denk dat hij ook in het Atrium ligt.Maar geef de moed niet op meid er is een hoop aan te doen nog ,in vele gevallen ook al heb je uitzaaiingen.

Sterkte Annemie

http://www.members.lycos.nl/anne49/

• joyce

Hoi,

Ook ik ben van mening na al meerdere ervaringen in mijn omgeving dat chemokuren bijna altijd tijdrekkend zijn. En vooral als er uitzaaiingen in de longen zijn is de kans op genezing volgens mijn artsen uitermate klein. Maar nooit de moed opgeven.

Joyce

• marcoen oomen taem ex-k

ik zelf zat in 2……..

ze hebben bij mij het met een openratie alles weg gehaald.

het jaar daarop liep ik weer een marathon dus………..kom op.

maar denk er aan je hoef je voor niemand te bewijzen.

ik weet niet of je de roparun kent.

kijk eens op www.roparun.nl

in 2006 willen wij met een team mee doen aan dit loop evenement.

ons team bestaat alle uit ex-kankerpapienten.

misschien is het een mooie doel voor jou om daar aan mee te doen.

voor meer info: marcoenoomen@12move.nl

sterkte.