update mijn moeder.....

• Ramona

Jeetje lieverd meissie ik denk aan je…

echt verschrikkelijk meissie krijg brok in me keel, ik weet nu hoe je je voelt…

Als er wat is bellen he meissie…

Love ya….

Kusss

• Sandra.

Lieve San,

Hoe is het gegaan vannacht met je moeder? Schrok ervan toen ik je bericht las. Ineens gaat alles zo snel. Hoe gaat het met jou? Heel veel sterkte met alles en ik denk aan je.

Kus,

Sandra.

• angela

sorry ik bedoel sandra

• pietie

Slecht Rakkertje, ze kon alleen maaar fluisteren, het is de 3 chemokuur nu, en zij heeft oedeem erbij, slikken kan zij practisch niet, heb haar wat laten drinken steeds, maar bij een mini slokje, kan zij dit al niet weg krijgen.

Haar ogen kon zij niet open houden.

Zij heeft heeft veel pijn, Zij heeft de eerste vorm, dus niet een vaste tumor, ik kan verdorie van ellende er even niet op komen dat soort tumor.

Komen deze symtomen van de chemo?

Naa een paar weken, kijken ze, of het aangeslagen is, zoniet, dan doen ze niets meer.

En daar neem ik geen genoegen mee.

Maar hoe gaat het met jou nu Rakkertje, red je jij het ook een beetje?

Groetje pietie

Rakkertje schreef:

Hoi Pietie,

Ben heel benieuwd hoe het vandaag met je zusje gaat…..

Groetjes van Rakkertje

• Rakkertje

Hoi Pietie,

Ik herken inderdaad veel….

Mijn moeder heeft 2 chemokuren gehad,de derde hebben ze niet meer gedaan….

Mijn moeder kon ook haar ogen niet open houden en drinken ging ook heel moeilijk.

Later kwamen we erachter dat ze alles dubbel zag en dat alles naar ontlasting smaakte….

Ik hoop dat de chemo aanslaat bij je zus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo niet dan is ze helaas uitbehandeld……………..

Was bij mijn moeder wel het geval.

Nogmaals ik zal duimen dat je zus wel door kan met de behandeling.

Dit is een onzekere periode voor jullie….

Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk toe!

Met mijn moeder kan het elk moment afgelopen zijn.

Zelf kan ik nu nog veel doen voor mijn vader en haar,

dus dat houdt mij lekker bezig…..

Ik voel mezelf op dit moment een ijzersterke struisvogel……..

maar dat kan elk moment veranderen….

Hou me op de hoogte en hou je taai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van Rakkertje

• pietie

Lieve Rakkertje, wat ben je toch sterk op dit ook voor jou zware moment in je leven, ik kan het niet.

Mijn zusje wil niet meer, hoop dat het door de chemo komt.

Zij kan haar pillen niet slikken, amper water ook, en haar lichaam zit vol met oedeem nu.

Zij werd onderzocht aan haar buik, was vol pijn, er zou vanmiddag een buikscan of zo iets gemaakt worden, en de verpleegkundige zou haar pilletjes proberen te vermalen en in een lepeltje vla doen.

Zij wil niet meer naar huis, en geen neussonde voor voeding.

Ze kijkt je amper nog aan,alles gaat langs haar heen, het is een kleincellige tumor, en ik ben bang, dat zij in haar buik, ook al vol zit met uitzaaiiengen.

Zij krijg niets omhoog, en haar ademhaling gaat af en toe rochelend.

Nee wij hebben weinig hoop, morgen gaat mijn schoonzusje, en hoor van haar over hoe het ervoor staat met die scan, groetje van een doodsbange pietie die haar zusje niet kwijt wil of kan missen.

• Emma

Poeh, jullie zitten allebei

(Rakkertje en Pietie) een klotetijd! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen om jullie te steunen. Ik denk aan jullie en wens jullie heel erg veel sterkte!

• Rakkertje

Hoi Pietie,

Wat een slecht bericht weer……

Het zit ook niet mee he…

Ik wou dat ik kon toveren,maar helaas….

Laat mij nog even weten hoe de uitslag van de scan is!

Ik hoop dat het meevalt,zoniet dan ben ik bang dat je de beslissing van je zus zal moeten respecteren,hoe moeilijk het ook zal zijn voor je…..

Ik wou dat ik wat voor je kon doen,maar helaas….

Het enige wat ik kan is je heeeeeel veeeeel sterkte toewensen.

Bij deze dus.

Sterkte Pietie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van Rakkertje

• pietie

Ja meidje, het leven valt af en toe niet mee, en we krijgen wel veel te dragen met zijn allen hier.

Mijn schoonzusje is naar haar toe, en ik ga morgen weer, hoop van mijn schoonzusje iets te horen over de uitslag van de scan

Voor jullie allen, heel veel kracht en sterkte, liefs pietie

• Ramona

Hoe gaat ie nou meissie?