update mijn moeder.....

• Rakkertje

Hoi allemaal,

Hier weer ff mijn verhaal kwijt……

Sinds vorige week maandag is er veel veranderd wat de toestand van mijn moeder aangaat….

Ze kan haar benen nu niet meer bewegen ,daardoor ook zelf niet meer naar de postoel….

Sinds afgelopen maandag hebben ze dus 2 maal per dag thuiszorg aan huis om mijn moeder te wassen te verschonen en haar bed te verschonen.

Ook komt elke dag de huisarts,zelfs op zijn vrije weekend dagen neemt hij telefonisch contact op.

En sinds vrijdag heeft mijn moeder een morfinepomp , omdat zij geen medicijnen meer kan slikken.

Hiervoor komt ook elke dag een vrouw van de pijnpoly voor aan huis.

Dit is in 1 week tijd een ontzettende verandering,vooral voor mijn vader die geen minuut meer heeft om eventjes bij te komen,want dan staat er alweer iemand aan de deur…..

Ik bedoel dit niet om te klagen hoor,want hij doet niets liever…..

Gisteren zijn we de middag bij mijn ouders geweest,hierdoor kon ik wat van hem over nemen…..

Nou dit was het weer eventjes…….

Groetjes van Rakkertje

• Ramona

Pfff meisje het is allemaal zo klote.

Je ziet je moeder steeds achteruit gaan en dat doet zo zeer..

Was er maar een wonder die er voor kon zorgen dat alles weer goed kwam. Maar nee het is allemaal de harde realiteit die zo gemeen en zo oneerlijk is..

Ik weet niet veel te zeggen…

Veel sterkte lieverd..

En je vader ook.

Veel liefs Ramoma

• Rakkertje

Bedankt voor je lieve woorden Ramona!!!

• ing

Hoi San,

Ik heb net je mail gelezen en nu weer dit verhaal.

Ik heken veel van je verhaal

Je wilt zoveel doen, maar het mag gewoon niet meer zo zijn.

Probeer er voor elkaar te zijn en wens je pa ook heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel sterkte.

Ik hoor weer van je.

Liefs Ing

• Rakkertje

Ook bedankt voor je lieve woorden!

• angela

hoi san, wat erg om dit allemaal te lezen en wat zal het je pijn en verdriet doen.

Heel veel sterkte ook voor je ouders

groetjes angela

• Rakkertje

dank je Angela

• pietie

Ook ik weet wat je door maakt, mijn zusje waar ik hieronder over schreef, is gisteren met spoed opgenomen met een zware longontsteking.

En morgen zou zij chemo krijgen, bidden en hopen, dat is alles wat wij kunnen doen, dat zij hier nog door heen komt.

Ik ben met mijn gedachte ook bij jou, omdat je iets heel kostbaars, zoveel pijn ziet lijden,, en je machteloos staat hierbij.

Hou vol meidje, en heel veel sterkte voor jullie allen, pietie

• Rakkertje

Bedankt Pietie voor je steun!

Ik wil jou ook veel sterkte toewensen!

Ik heb de berichten over je zusje gevolgd,ik hoop met jou dat ze door die zware longontsteking heen komt!

Heel veel sterkte toegewenst door Rakkertje

• Ikke

Hallo rakkertje en alle anderen,

Ik weet als geen ander hoe het voelt en hoe het is om een ouder met kanker te hebben. Mijn vader heeft longkanker, dit is in mei geconstateerd en vanaf het begin was het duidelijk dat er niets meer aan te doen was. Maar pas in september hebben wij het van de arts te horen gekregen. Mijn vader wilde het niet eerder aan ons vertellen. Het gaat erg slecht met hem en herken veel van de verhalen hier. Ook hij heeft al enige tijd een morfine pomp, verder een ellenlange lijst met medicijnen, een zuurstofapparaat en ook dat hallucineren heeft hij 's-nachts gehad. het is zo vreselijk om iemand waar je zo van houdt zo te zien aftakelen en niets te kunnen doen. Het gevoel van machteloosheid…… kwaadheid waarom hij???? Je wil zoveel doen, maar kunt helemaal niets. Het is allemaal zo ontzettend oneerlijk!!! De laatste weken verslechterd zijn toestand enorm doordat hij niet meer kan eten, totaal gebrek aan eetlust en sinds gister kan hij hetgeen wat hij eet ook niet altijd meer binnenhouden. Hij heeft nu bijvoeding (forticare) maar als dat er ook niet meer inblijft, wat dan?? Ik wil jou en alle anderen hier heel erg veel sterkte toewensen.