knobbeltje

• Trudy

Hallo allemaal, eerst wil ik even zeggen dat ik bijzonder veel bewondering heb voor jullie moed en kracht.

Ik ben Trudy en van de week een knobbeltje ontdekt in mijn linkerborst, direct naar de huisarts en vandaag 1 dag later naar het ziekenhuis voor een mammo en echo.

Bij het onderzoek bij de huisarts(2 dagen geleden)…die zij het voelt als een cyste maar voor de zekerheid maar meteen een mammo en echo doen….dus vandaag met lood i mijn schoenen geweest en direct al gehoord dat het goedaardig was…puh opluchting….na 1 week mag ik de huisarts bellen en wat schets mijn verbazing…vanavond om half acht belt mijn huisarts om te zeggen dat hij het bericht van de mammo en echo binnen heeft en dat het er goed uitziet en over een half jaar nog eens een mammo en echo moet laten maken voor controle.

Door de hele overrompeling van deze paar dagen vergeet je natuurlijk van alles te vragen…ga maandag dus direct weer een afspraak maken met mijn huisarts om er even rustig over te praten.

Hier wat vragen:

Zou graag willen weten of er iemand bij wie een cyste is geconstateerd ook na half jaar later terug moest voor controle…dus…is dat gebruikelijk?

Eerlijk gezegd ben ik er nog steeds niet gerust op..ik denk een cyste is een cyste…dus hoeft het een half jaar later toch niet weer…of zie ik dat fout?

Alvast heel hartelijk bedankt…en wens iedereen heel veel sterkte…..live groetjes Trudy

P.s. wat een lieve huisarts he

• angela

pppppppppfffffffff wat fijn om te horen dat het goedaardig is zeg en wat een lieve huisarts heb je dat ie je niet zo lang in de zenuwen laat zitten.

Mijn moeder heeft ook een knobbeltje in haar borst gehad( ook goedaardig ) en zij moest ook 1 keer voor nacontrole komen en toen niet meer dus dat is de normale gang van zaken.

Hoop dat je een beetje gerustgesteld bent nu.

groetjes Angela

• Trudy

Hallo Angela….heel hartelijk bedankt voor je bericht. Het is dus kennelijk normaal dat je na een half jaar nog 1 x voor controle moet….fijn te horen..eerlijk gezegt zat ik er toch erg mee….best wel ingrijpend allemaal de laatste dagen…en dan heb ik nog zo'n lieve huisarts…echt een geweldige man…op een of andere manier wordt je zo overrompeld door het telefoontje (zeker als je arts sávonds belt), dat je gewoon niet op vragen komt. Puh..ben echt blij dat je mij antwoord geeft…op een of andere manier lucht het meer op. Heel harteljk bedankt.

Lieve groetjes Trudy