idee voor de site

• marjon

Hallo allemaal

Ik heb net de beheerder van het prikbord een mail gestuurd met een idee om een chatroom te maken op het prikbord. Zo kunnen we elkaar wat directer steunen en heb je iets meer contact.

Wat vinden jullie van dit idee?

Ik praat vanuit mezelf maar ik vind het juist wel fijner om zo te comminiceren ipv steeds die berichtjes en niet weten of je een reactie krijgt.

Met een chatroom hoef je het ook niet altijd over je angst of verlies te hebben maar ook kunnen we elkaar steunen door het gezellig te maken.

Wat vinden jullie ervan???

Groetjes

Marjon

• assie

goed idee zeg…..hoop dat er meer mensen er zo over nadenken.Het is maar wat fijn dat als je een luisterend oor of wat steun nodig hebt niet erop moet wachten maar dat je de chatroom opgaat en is er niemand kan je alsnog een mailtje op het prikbord kwijt

goed plan dus marion

• herman

lijk mijn ook een goed idee ilona

• melanie

Prima idee Marjon.

Melanie.

• Rakkertje

Goed idee Marjon!!!!

Groetjes van Rakkertje

• angela van den Boogaard

Ik ben voor, een uitstekend plan

groetjes Angela

• louise

ja vind het ook een goed plan

groetjes louise

• Annemie

hoi hoi marjon

er zijn veel chatgroepen waar je terecht kan oa

http://www.diagnosekanker.nl/jIRC/index.html (chatpoint charly)

daar vind je mensen die kanker hebben of hebben gehad of hun naasten.

je kan ook zelf een eigen chatgroep starten op http://www.msn.nl/

en dan klikken op groepen en mensen en door surfen naar ….meer groepen …..dan naar bijv. gezondheid en kan je zelf een groep starten als je behoefte aan hebt en inderdaad dan heb je gelijk antwoord en is toch ook wel leuker als je elkaar leert kennen.

groetjes Annemie

• YvOn

Kei goeie idee! Doen hoor! Ik ben ook niet overheen dat mijn man er niet meer is….

Hij stierf aan kanker op 29 mei 2002….

• rilana

Een goed idee!!!

groetjes rilana