hallo allemaal weer eens…gister uitslag gehd van mijn mams..ze had de haard in haar nier zitten en 30 uitzaaiigen per long.Na de eerste chemo had de chemo aan geslagen..dus zij weer een volgende chemo gedaan.29 dec scan gemaakt en longfotos.Gister uitslag gehad ..na dat was een klap in ieders gezicht.De chemo heeft niet aangeslagen dus.De tumor in haar nier is groter geworden….de uitzaaiingen in haar longen zijn groter en meer geworden….en om het nog meer triester te maken dan dat het al is zijn er uitzaaiingen in haar lever aan getroffen.Dus geen chemo meer ..helemaal niks…alleen maar morfinepleisters.Ik weet het allemaal niet meer..voel me zo onmachtig en verloren ,ik kan me moeder helemaal nog niet missen ,ze is me alles….en daarbij heb ik nog een broer in spanje wonen en weet echt niet hoelang dit allemaal gaat duren.Heeft iemand hier ervaring mee???? tuurlijk weet ik ook wel dat ieder persoon anders is en ook de kanker ..maar weet wel dat de arts heeft gezegd dat deze kanker een zeer progresieve kanker is .help me aub