vandaag

• Bea

Hallo allemaal,

Vandaag was mijn moeder jarig geweest, 67 jaar zou ze zijn geworden als de kanker niet had toegeslagen vorig jaar. Ik ben zo verdrietig en machteloos en mis haar zo verschrikkelijk. Ik moest dit even kwijt, ben nog steeds aan het verwerken, 27 januari is haar sterfdag misschien kan ik dan een beetje afsluiten, het eerste jaar is toch erg heftig.

groetjes en iedereen veel sterkte, Bea

• Rakkertje

Beste Bea,

Ik kan me voorstellen dat je jezelf heel rot voelt vandaag.

Ik wens je veel sterkte

Groetjes Rakkertje

• louise

hallo bea.

kan me heel goed voorstellen dat deze dag heel moelijk voor je is, en dat je haar heel erg mist.

is niet raar hoor dat je nog steeds aan het verwerken bent. je moet het ook de tijd geven.

ik wens je veel sterkte met deze dag.

groetjes louise

• marjon

Hoi bea

Ik wens je heel veel sterkte op deze moeilijke dag!!!

Gun jezelf de tijd en gun jezelf verdriet te hebben.

Groetjes

Marjon

• YvOn

Lieverd, het is echt waaardeloos allemaal.

Mijn man stierf ook aan kanker, en alles wat de eerste keer is zonder met hem mee te maken, is echt frustrerend, vrselijk!

Hij stierf op 29 mei 2002…..

Ben pas nog bij urnentuin geweest en heb echt gehuild en veel praten (ik heb urn van hem thuis, goddank wel, dan is hij altijd bij mij).

Een dikke omhelzing van mij…….

Kusje van Yvonne

• Annemie

hoi hoi bea

als ik dit lees dan denk ik oooooo dat gaat mijn dochter ook krijgen en dat geeft aan dat jullie een fijne band hadden en dat is ook heel fijn.

ook voor een moeder doet dat goed en dat zal je moeder zeker geweten hebben net als ik het weet van mijn dochter.

het zou erger zijn als het je niks deed althans zo voel ik het.

en het gemis zal nooit helemaal weggaan en gebeurd ook niet, maar je leert ermee leven althans ik hoop dat het met mijn dochter zo zal gaan , kee ik heb als geluk heb nog een paar jaar maar ook dan ben ik nog veel te jong.

maar toen ik het las dacht ik er met tranen aan maar ook dacht ik…….. mooi is dat als een dochter zo als jij het zo voelt.

het eerst jaar is natuurlijk het ergste en het verlies en gemis leer je mee leven en geef het een mooi plekje zodat je ook vaak met een glimlach aan haar terug denkt…………..ik denk dat , dat voor een moeder het mooiste is wat ze zich wensen kan.

ik had het al een paar maal gelezen maar telkens was zo emotioneel dat niks kon neerzetten hier.

heel veel sterkte Annemie

http://www.members.lycos.nl/anne49/