de tumor zit te diep dus niet meer te verwijderen…dus dit betekent ook dat hij (mijn vader) niet lang meer heeft of niet?????
Dat hangt helemaal af van het soort tumor dat je vader heeft, en van hoe deze tumor zich gedraagt: snel of langzaam groeiend bijvoorbeeld. Met sommige tumoren kan je met de juiste behandeling nog jaren verder, met andere heb je inderdaad nog maar kort te leven. Ook maakt uit hoe fit je vader verder is. Een goede voorspelling is vaak niet te doen.
Veel sterkte!
hai debby, mijn vader heeft ook een tumor met een doorsnede van 5-6 cm en is ook niet te verwijderen, hij heeft longkanker met uitzaaiingen waar dus niets meer aan is te doen.hij heeft chemo gehad en gisteren zijn er nieuwe foto`s van zijn longen gemaakt om te kijken of de chemo was aangeslagen maar de tumor was niet geslonken maar ook niet gegroeid dus een beetje dubbel gevoel.
Maar ieder geval is natuurlijk apart en je weet gewoon niet van te voren hoelang het allemaal gaat duren.
Ik kan je 1 ding zeggen, probeer te genieten van de tijd die je nog hebt hoe moeilijk het ook is
Heel veel sterkte gewenst.
groetjes Angela
Hoi,
Bij mijn moeder is de tumor ook niet meer te verwijderen in verband met uitzaaiingen. Ook zij is met chemokuren bezig ,maar ik weet dat dit alleen maar tijdrekkend is. Mijn vader heeft het ook gehad en is er uiteindelijk na 8 maanden aan overleden. Ook ik blijf hopen op een wonder. Wat moeten we anders.
Sterkte!
Melanie.
Heb net het verschrikkelijke nieuws van mijn jongste lievelings zusje gehoort.
Kanker in haar lever, en een soort tumor in haar longen, op een moeilijke plaats, en uitzaaiengen in haar lympklieren
Morgen hoort zij de definitiefe uitslag hiervan.
Ik ben kapot omdat ik dit zusje niet kan missen, is er nog hoop?
Is er nog een operatie mogelijk?
Bestraling, chemo, wie, o, wie weet wat, ik ben radeloos,
Ik heb haar gezegt om een S.O. te vragen voor het A.v.L ziekenhuis, hoop dat zij nog gered kan worden.
Pietie
Lieve Pietie,
Wat een vreselijk nieuws voor je. Vertel even hoe de verdere uitslag was. Het is afschuwelijk om te horen, maar er is eigenlijk maar weinig aan te doen zeker als je al overal uitzaaiingen hebt.Ik weet er alles van ik zit namelijk nu voor de tweede keer in deze situatie. Mijn vader ben ik al verloren aan longkanker en nu heeft ook mijn moeder het. Maar geef nooit de hoop op. Blijf tot het laatst toe hopen op een wonder anders is het niet vol te houden.
Melanie.
Melanie, ik zit vol angst en spanning, maar ik heb weinig hoop, dat ik dit zusje, dat voor mij de kostbaarste diamant in de wereld is, ga verliezen.
Op dit moment, zit zijmet haar man en kinderen in het ziekenhuis, en hoort zij het vonnis, of er nog iets gedaan kan worden, of dat het hopeloos is.
Het waarom begrijp ik niet, waarom zij en niet ik, zij heeft zoveel goeds gedaan in haar leven, staat en stond voor iedereen klaar.
Als er een God bestaat, laat hij haar dan nog wat sparen, en nog wat hier bij ons laten.
Zij is het enigste nog wat ik heb, en met haar te moeten verliezen, verlies ik ook nu mijzelf.
Een zeer verdrietige en wanhopige pietie
Vanmiddag heeft zij gehoort, dat er in haar long een kleine tumor zit.
Morgen moet zij weer terug komen, en dan hoort zij of er een behandeling plaats kan vinden, en/of wat voor iets.
Ik heb haar gezegt, dat zij een S.O. moet vragen voor het AvL ziekenhuis.
Maar misschien is er een miniscuul straaltje hoop, en dan heeft zij nog een paar jaar.
Hebben jullie ondervinding hiermee, of er iets over gehoord wat de kansen zijn met een kleine tumor?
Groetje Pietie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?