Longkanker bestreden en longontsteking en vitaminen

• Ella

Hallo allemaal,

Begin dit jaar was bij mijn vader longkanker geconstateerd. Na vele bestralingen en een chemokuur is hij onlangs kankervrij verklaard. Tenminste op de foto's werden geen sporen meer aangetroffen.

Mijn vaders longen waren echter al erg beschadigd, door het werken met asbest en ook heeft hij vele jaren gerookt (volgens mijn pa komt het echter alleen door de asbest maar goed).

De behandelingen hebben zijn weerstand geen goed gedaan en nu kampt hij om de haverklap met longonstekingen.

Hij heeft er nu ook weer een en hij heeft heel veel pijn. Vooral in zijn rug. Ook krijgt hij uitslag van de antibiotica.

De huisarts komt wel kijken schrijft antiiotica voor en gaat weer.

Ik dacht zelf dat het toch ook voornamelijk voor kankerpatiënten nodig was dat zij vitaminen en mineralen binnen krijgen zodat het beetje weerstand toch nog op peil kan blijven. Mijn pa eet namelijk ook nooit fruit en de laatste tijd krijgt hij ook nog eens amper iets de keel door.

wie weet er iets meer over extra vitaminen slikken wanneer je kanker hebt.

Groetjes

Ella

• Rakkertje

Hoi Ella,

Misschien hebt je hier wat aan???

Ik heb ooit zelf een longontstekinkje gehad en ik had een homeopatisch huisarts.

Deze raadde mij aan om in de toekomst een goede anti oxidant te gaan slikken.

Dit zou ook kanker voorkomend werken…..

Hij zei er wel bij dat je niet zomaar een goedkoop potje bij de drogist moest halen maar naar een goed reformhuis moest gaan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes van Rakkertje

• jodyi

hoi Ella,

een gewoon vitamine complex (gewoon als aanvulling) zoals je ze bij de gewone drogist kunt kopen, kan voor jou vader misschien wel eens uitkomst bieden, vooral omdat je zelf al zegt dat hij niet zo'n heel geweldige eter is… Zelf heb ik nadat ik me een tijdje ‘minder’ voelde een potje kauwvitatminen gahaald.. (ook niet echt goedkoop maarja) dit in overleg met m'n huisarts, die zei dat dat een goed idee was…

proberen kan geen kwaad, zolang je maar weet wat er geslikt word en de arts op de hoogte is…

jodyi