chemokuren

• melanie

Hoi,

Mijn moeder heeft net de eerste chmokuur gehad cisplatin/gemzitabine. Ze heeft geen enkele bijwerking gehad en is ook niet misselijk geweest. Wie heeft dit ook zo ervaren. En zal het met de tweede kuur ook zo gaan of zullen er dan waarschijnlijk meer bijwerkingen komen?

Melanie.

• Angela

Bij mijn vader zijn ook geen bijwerkingen opgetreden, hij heeft nu 2 chemokuren gehad en ze hebben iets van insuline in de zak gespoten wat misselijkheid tegen gaat en hij heeft echt nergens last van gehad en nog steeds niet

groetjes Angela

• Rakkertje

Hoi Melanie,

Bij mijn moeder merkten we in het begin ook niet veel….

Haar eerste bijwerken begonnen heel plotseling….na ongeveer een week of drie.

Sterkte van Rakkertje

• andre

Mijn vader heeft nu ook één chemo kuur gehad. Dat was gisteren.

Geen bijwerken, maar de kans is groot dat de chemo nooit bijwerkingen zal hebben.

30% kans dat er op de voeten en handen een soort exceem komt.. dat kan wel irriterend zijn.

• Angela

Mijn vader krijgt wel allemaal puistjes en best wel veel in en rondom zijn baard, dus dat zou ook best van de chemo kunnen komen toch?

Angela

• marjon

Hoi

Mijn moeder heeft nu ook 1 keer chemokuur gehad en 2 keer bestraalt. Ze heeft verder ook weinig bij werkingen, een beetje duizelig en moe maar dat is het.

mijn moeder krijgt ook voor de chemokuur een soort tegengif om zo de bijwerkingen zo beperkt moegelijk te houden.

groetjes

Marjon