het middel Iscodor

• Angela

Is er iemand van jullie bekend met het medicijn Iscodor( ik hoop dat ik het goed neerzet)Dat zijn spuiten die je krijgt naast je chemo en die zouden je dan eventueel beter doen voelen, het geneest niet maar verbetert je situatie . Mijn vader had hier over gehoord van 2 kankerpatienten en die voelen zich er goed bij maar nu vroeg hij het vanmiddag aan onze huisarts en die had er nog nooit van gehoord. Weet iemand er iets over?

groetjes Angela

• marielle

hoi Angela,

het is alternatief middel… en daar heeft ieder zijn mening over. Op internet zul je er heel veel over vinden waarschijnlijk als je zoekt met: iscador (een a'tje in plaats van een o'tje) hele positieve en ook heel kritische.

Hieronder een site met uitgebreidde info. Onderstaande site is denk ik erg kritisch over alternatieven, maar het stuk is toch ook naar mijn mening niet volslagen negatief ofzo, het geeft wel ruimte om zelf je mening te vormen…

maar kanker en alternatieven blijft altijd een gevoelig onderwerp denk ik, waar ellenlange discussies over ontstaan wat werkt en wat niet en of het goed is of juist niet, maar oke :)

ik hoop dat je iets aan de link hebt, en anders zou ik zeggen ; zoek verder op google met het woordje iscador.

http://www.diagnose-kanker.nl/kanker-en-alternatieven/uitleg/iscador.htm

groetjes Marielle

ps; ik heb er zelf géén ervaring mee, kreeg wel een boekje in m'n handen gedrukt toen ik ziek werd, (een aantal jaar geleden, inmiddels is alles vrij oke) maar heb het nooit gebruikt… vond het toch wat ‘eng’ en daarbij, m'n afweer systeem bleef eigenlijk ondanks de medicatie best heel goed

• Angela

Dank je wel voor je informatie.

Groetjes Angela