Beste mensen
Graag zou ik op deze site mijn verhaal willen doen en zou graag mn ervaringen willen delen met vrouwen die dit ook hebben (gehad) en misschien advies kunnen geven.En ben benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen.
Nadat mn vriend n knobbeltje in mn linkerborst had ontdekt ben ik naar de huisarts gegaan.Heb eerst nog gewacht,dacht dat gaat wel weer over…Dit is ongeveer 2 maanden geleden.
De huisarts vertelde mij dat het waarschijnlijk wat verhard klierweefsel was maar wilde voor de zekerheid dat ik toch foto's liet maken.
Vorige week maandag moest ik naar t ziekenhuis voor rontgen foto's,nadat ze de foto's had bekeken moest er n echografie worden gemaakt.De arts vertrouwde het toch niet en heeft een biopsie bij me uitgevoerd.
Afgelopen donderdag ben ik samen met mn vriend naar t ziekenhuis gewwest voor de uitslag.De arts kwam binnen en heeft er maar niet omheen gedraaid,ik heb borstkanker aan mn linkerborst,twee plekjes kwaadaardig,bij mn oksel en bij mn tepel.Omdat ik nog zo jong ben(26) gaan ze mn borst amputeren,krijg chemo en hormoon behandelingen.Ben zo geschrokken,krijg woensdag een verder onderzoek of er al uitzaaingen zijn.Dit weekend aan familie en vrienden moeten vertellen,vreselijk.Zou heel graag jullie reacties willen horen.Liefs Miranda