melanoom

• Anoniem

Hallo,

Ik ben een jongen van 15 jaar en ik denk dat ik een melanoom heb. Hij zit ongeveer bij de knoop van mijn broek ongeveer. Het is een zwarte bobbel hij is 1 cm breed en ongeveer 2 mm hoog en er groeien een stuk of 5 haren doorheen van ongeveer 4 cm. Er staan ribbels in en hij is erg zacht. Je kan de bobbel erboven op soepel verplaatsen. Hij is 1x gaan bloeden en het doet voorderest geen pijn als ik hem aanraak. Als jullie het willen kan ik er ook wel even een foto maken en die hierneer zetten.

Mvg,

Joost

• Marieke

Het lijkt me beter dat je er op korte termijn mee naar de huisarts gaat, in plaats van hier een foto neer te zetten!

• Anoniem

lijkt me ook een goed plan ;) had al een afspraak neergezet maar stel je voor dat hier een arts rond hangt dan is het niet meer nodig dus vandaar (als het niets is)

• Angela

maar een arts zal het toch zelf moeten zien en dan heb je ook zekerheid, beter voor niks gaan dan helemaal niet en in onzekerheid leven

groetjes Angela

• Marijcke

Het kan natuurlijk ook “niets” zijn, maar dat is via internet onmogelijk vast te stellen.

Dus toch maar die afspraak afwachten.

Laat je nog weten wat het is?

• carla

hallo melanoom

je moet met dit naar je huisarts.

laat hij er maar naar kijken dan kan hij je eventueel door sturen.je kunt nooit

op papier zetten wat er mee moet gebeuren zonder te zien te hebben.

groetjes carla11