niets meer aan te doen

• Angela

Hallo allemaal ik wil graag even mijn verhaal kwijt . Bij mijn vader is 3 weken geleden longkanker met uitzaaiingen naar de lymfeklieren geconstateerd en er is niets aan te doen.Hij heeft de tumor tegen de buitenlant van zijn long zitten zodat hij maar 1 long kan gebruiken.Hij was eerst een zware bronchitespatient en daar gaven wij ook allemaal de schuld aan dat hij zo moe was en niet lekker in zijn vel zat, toen werd er gedacht aan een klaplong maar dat was het bij nader inzien toch niet, jullie raden het al het was dus longkanker. Mensen dit is met geen woord te beschrijven hoe je wereld instort als je zoiets te horen krijgt, je voelt angst maar ook heel veel boosheid .Gelukkig hebben we elkaar nog en hoeft mijn vader dit niet in zijn eentje door te maken.Hij heeft nu 2 chemokuren achter de rug en krijgt er nog 4 en dan gaan ze bestralen om hem meer lucht te kunnen geven.Mijn vader was op zich al een hele rustige man maar zegt nu helemaal geen woord meer, hij praat niet en hangt maar in zijn stoel en om hem dan zo te zien zitten is heel moeilijk.Mijn moeder weet niet wat ze met hem aan moet, hij heeft een paar slechte dagen achter de rug en gister weer een hele goeie.Het is en blijft moeilijk zowel voor mijn vader als voor ons maar denk niet dat ik klaag want we zijn hartstikke blij dat we hem nog in ons midden hebben voor zolang het duurt.Elke dag is er 1 en we genieten met zijn allen van elkaar.

Dank jullie wel voor het lezen hiervan en ik wens iedereen heel veel sterkte allemaal in een moeilijke tijd.

• mies

Hoi Angela,

Wat vreselijk dat jullie dit meemaken. Er zijn gewoon geen woorden voor, maar je kunt nu inderdaad nog genieten en niet de dagen aftellen, want dat heeft denk ik geen zin. Anders zou je meer tegen de tijd aan het vechten zijn dan bij je vader zijn. Ik kan je niet meer zeggen dan, heel veel sterkte en als je nog eens wat kwijt wil doe het hier dan! Er zijn hier zulke lieve mensen die je willen steunen en helpen, daar ben ik sinds een week ook achter gekomen!

Een hele dikke knuffel, Mies

• Angela

Dank je wel Mies voor je mailtje . Het is inderdaad erg wie dit overkomt maar ik hoop dat ik veel steun hierbij kan vinden, ik probeer mijn moeder ook zover te krijgen dat ze dit gaat doen maar zij is nog niet zover.

groetjes Angela

• Rakkertje

Hoi Angela,

Ik wil je veel sterkte toewensen!

Het is inderdaad voor je moeder ook goed om op het prikbord te komen.

Groetjes van Rakkertje

• Angela

Sank je wel Rakkertje, ik ga zeker mijn best doen om mijn moeder zover te krijgen

Jij ook heel veel sterkte

groetjes Angela