morfinepleister wordt dus vanaf morgen morfinepomp

• assie

hallo ben ik weer dus…dokter is geweest vandaag en mijn moeder krijgt een pomp nu ..omdat het voor haar beter is..aan de ene kant van haar lichaam doen de uitzaaingen in haar longen pijn en aan de andere kant begint nu de kanker in haar nieren op te spelen.Morgen word ook besproken of ze door gaat met de chemokuur.Ze geeft zelf nu aan dat ze het gevoel heeft dat ze niet meer lang heeft..ze slaapt nu veel de laatste dagen en dat herken ik dus niet van mijn moeder, ze is erg hard voor haar zelf en blijft zeggen dat ze geen last wil zijn.Maar op dit moment heeft ze niks te willen (in de goeie zin van het woord) ik zal haar bijstaan tot de laaste zucht en ben erg blij dat mijn man mij daar in bijstaat.En ook mijn 4 kinderen natuurlijk,ben niet vaak meer thuis en nee ik vergeet ze niet en mezelf ook niet,maar dit mensje heeft zoveel voor mij betekent en nog dat ik haar niet alleen kan en wil laten.Zo dit was het weer ik hou jullie op de hoogte

sterkte voor degene die door deze hel gaan en veel knuffels xxx assie

• Rakkertje

hoi Assie

STERKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Rakkertje

• jorien

Ik wens jullie veel sterkte en geniet van de momenten die jullie nu nog hebben.

Ze zullen je later heel dierbaar zijn.

xxxxx Jorien.

• Ramona

Heel veel sterkte…

• Angela

Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je toch nog een beetje geniet van jullie samenzijn, hoe moeilijk jullie het ook hebben

groetjes Angela