longkanker

• melanie

Mijn moeder heeft te horen gekregen dat zij een tumor in haar longen heeft. Deze week nog horen we of ze voor een operatie in aanmerking komt. Mijn vraag is:

Is er hier iemand op het forum die iemand kent die ooit helemaal genezen is van longkanker, ik hoor en lees dat soort berichten helaas nooit. Een aantal jaren geleden ben ik ook al mijn vader aan longkanker verloren. We zijn ons rot geschrokken dat we nu weer aan de beurt zijn. Er lijkt wel een soort vloek op onze familie te liggen. Maar ik ben gewoon benieuwd of er iemand is die ooit genezen verklaard is van longkanker.

Melanie.

• toni

Precies een jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn rechterlong ivm longkanker, ondanks dat ik een stuk van mijn long mis voel ik me heel goed en heb een betere conditie als voor die tijd omdat ik bewuster met mijn gezondheid omga.

Ik mag dan wel genezen verklaard zijn toch is er de kans dat de ziekte nog terugkomt.Ik vind het heel erg om te horen nadat je je vader aan longkanker hebt verloren nog een keer met deze verschrikkelijke ziekte wordt geconfronteerd maar in een vloek geloof ik niet, want elk jaar krijgen ongeveer 10000 mensen longkanker en dan gebeurt soms dat je als gezin dubbel word getroffen.Nou in geval wens ik jou en natuurlijk ook je moeder veel sterkte. groetjes Toni

• melanie

Wat fijn dat het met jou zo goed gaat.

Morgen wordt er een kijkoperatie bij mijn moeder gedaan om te kijken of de lymfeklieren niet aangetast zijn. Heel spannend dus.

Groetjes Melanie

• toni

Dat wachten op uitslagen vond ik ook verschrikkelijk,nu maar hopen dat het voor je moeder postief uitvalt en verder niks aangetast is. Groetjes Toni