Pillen

• Jeannette

Beste mensen ik gebruik nu al 3 jaar tamoxifen maar wil er mee op houden.

Ik zoek mensen die dit ook willen of al gedaan hebben,en hoe jij je bij voelt?

Ik woordt door de doktoren alleen maar bang gemaakt als ik er mee op hou een te groot risico loop,en dan met een gevoel dat je dan dood gaat over hou.

Maar je maakt ook kans op andere doodelijke ziekte in het lichaam dus waar zijn we mee bezig.

Groetjes Jeannette

• carla

Hallo Jannette.

even een vraag slik je tamoxifin omdat je borstkanker gehad hebt.

ik heb ook tamoxifin geslikt.

maar had er veel bij werkingen van.

ik heb toen tegen mijn arts gezegt die slik ik niet meer.

ik slik nu arimidex en dat gaat veel beter.

de enige bijwerking is je word wat stijfer in je gewrichten.

en weet je waarom je arts dit niet wil voor schrijven omdat het 3x zo duur is.

maar heb door gezet.

en zo zijn er veel vrouwen met mij die ook van de tamoxifin over zijn gestapt

naar de armidex.

groetjes carla

• Jeannette

Hoi carla een beetje laat maar Arimidex krijg ik niet omdat je daarvoor in de overgang moet zitten en nou vraag ik me af wat voor bijverschijselen jij er van hebt?

Ik krijg er slecht haar van,en witvloet,en jeuk aan mijn vagina,en geheugenverlies en wat er nog alleenmaal meer van kan komen,zoals barmoederkanker en leverkanker.

Ik wil een andere manier zien te vinden.

Anders ben ik geneigt er helemaal er mee op te houden.

Ik hoop nog wat van je te nemen of van iemandt anders iets.

Groetjes en veel sterkte.

• karin

Ik herken je gevoelens. Ik slik al 2,5 jaar Tamoxifen. Het laatste jaar heb ik erg veel pijn en slik er veel pijnstillers. Een aantal dagen geleden was ik het beu en ben gestopt. Ik kan niet meer sporten, nauwerlijks werken, er was geen lol meer aan.

Als ik over een paar jaar een recidief krijg kan ik enkel terug kijken op jarenlang ellende. Bovendien geeft het ook geen garantie dat je het nooit meer terug krijgt. En wat jij zegt, je kunt ook iets anders krijgen. Zoals ik zelf altijd zeg : je kunt ook onder een auto sukkelen en dan ben je er ook niet meer.

Ik vind dat ik mijn best heb gedaan, bestralen, chemo en 2,5 jaar Tamoxifen. Het wordt weer tijd om te gaan leven. Wel heb ik mezelf voor genomen om als het terug komt mezelf nooit een verwijt te maken.

Ik wens je veel sterkte bij het maken van je keuze, maar denk er aan als het je eigen keuze is, is het altijd een goede.

Groetjes Karin