Mijn moeder zit steeds tegen flauwvallen aan.....

  • Rakkertje

    Hallo allemaal……

    ( Mijn moeder heeft long/of borstkanker….Ze kreeg in juli 2003 te horen dat ze nog 2 tot 5 maanden te leven had.Ze leeft nog steeds,gelukkig……voor verdere info zie oude berichten)

    Mijn moeder valt nu telkens bijna flauw.

    haar bloeddruk is 120/60,erg laag dus.

    Ze eet bijna niet meer,en als ze eet kan ze het niet binnen houden.

    Ook gaat haar hart flink te keer als ze bijna flauw valt.

    Mijn vraag is wie herkent dit,heeft tips of andere belangrijke mededelingen!!!!

    Groetjes van Rakkertje

  • elize

    Jemig rakkertje wat erg,

    Het lijkt me echt verschrikkelijk om een van je ouders zo te zien aftakelen.

    Je staat zo volkomen machteloos toe te kijken terwijl je graag iets zou willen doen.

    Ik kan je dan ook alleen maar uit de grond van mijn hart hèèl hèèl veel sterkte toewensen!!!!!!!!!

    Ik ben blij dat je je niet te veel hebt aangetrokken van die kritiek van laatst, laat je niet kisten meid en schrijf wanneer je dat nodig vindt

    Groetjes Elize

  • jose

    Hoi rakkertje

    Hoe is het nu met je moeder. En met jouw natuurlijk. Ik volg wel eens je berichtjes en zie ook dat je met vele mensen mee leeft. Hoe oud ben je als ik vragen mag. Nou heel veel sterkte me je moeder en voor je zelf. Groetjes jose

  • Rakkertje

    Hoi Jose,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik ben 37 jaar…..

    Mijn moeder heeft heel erg veel pijn,kan niet meer lopen en ligt veel op bed.

    Het eten en drinken wordt ook steeds moeilijker.

    Ze is ook erg misselijk……..

    Met mij gaat het ondanks alles best goed.

    Groetjes van Rakkertje

  • Selina

    Hallo, Rakkertje. Je bent nu denk ik al 52 jaar. Ik was 2 jaar na dat jij jouw berichtje had gelezen geboren. En ik denk dat je moeder nu als is overleden, maar ik heb veel medelijden met je. Als ze niet ziek was zouden jullie nog zoveel met elkaar kunnen doen! Een vriendin van mij heeft 3 zussen, maar haar jongste zusje had kanker ze was nog heel jong en ze deden er alles aan om haar beter te maken. Na een tijdje gingen ze een behandeling doen die alleen in Amerika kon gedaan worden, dus ze gingen daar een tijdje wonen.  De 3 zussen moesten allemaal naar een Engelse school op jonge leeftijd. Maar nu heeft Noor het overleeft! Messchien ken je haar wel als Dappere Noor. En voor als je dat niet weet, Dappere Noor is een vereniging geworden om haar te helpen geld te betalen om naar Amerika te komen en behandelen te door staan. En het geld gaat nu naar de dokteren die kanker bestrijden. En die vriendin van mij (De zus van Noor) die wil nu neuroloog worden om kanker te bestrijden!                 Ik snap dat je verdrietig ben Rakkertje, maar nu gaat de wereld strijden tegen kanker!

  • Mika

    Ik ken persoonlijk een vrouw die meer dan 20 jaar geleden werd gediagnosticeerd met darmkanker, een operatie heeft ondergaan en nog steeds leeft en actief is. Mijn moeder heeft een graad 3 Borst tumor verwijderd 3 jaar geleden. Voorgeschreven hormonen, voelt normaal. Eng natuurlijk, maar wanhoop niet.  Het belangrijkste voor jou is nu om haar te ondersteunen en haar aan te moedigen in deze situatie, zodat ze zich niet verdrietig voelt.