dit is geen vraag aan jullie …wil gewoon me verhaal kwijt….mijn moeder heeft nierkanker en aan de urineleiders en 30 uitzaaingen per long….ik slaap bij haar om de dag.kan haar niet loslaten.Ik ga er kapot aan om dat mensje zo te zien aftakelen.Ze heeft chemo niet om haar leven te verlengen maar om het draagelijk te maken.Ze heeft nu pleisters van 100mg en dat helpt niet maar ze is zo bang dat het verslaafend is..ook al heeft haaar dokter gezegd dat het echt niet erg is en dat ze daar niet bang voor moet zijn.Ze hebben gezegd in juni dat ze waarschijnlijk nog een half jaar tot 1 jaar heeft .We zijn nu dat half jaar voorbij maar ik merk aan haar dat ze veel pijn heeft in haar linkerflank van de rug waar die uitzaaiingen dus zitten.De chemosessies(zo noem ik ze)heeft wel aangeslagen maar dat moet je zien met de ene 10% en de andere 30% en andere uitzaaiingen niks.Nu is ze bezig met de volgende sessies maar de arts heeft al gezegd dat deze keer het niet hoeft aan te slaan.Ik wil haar gewoon nog niet kwijt..ik kan haar niet missen,terwijl ik dit typ ben ik aan het huilen,kan het gewoon niet aan.Mijn zusje en ik slapen om de nacht bij haar omdat we haar gewoon niet alleen willen laten.De wijkverpleging heeft gezegd dat het niet nodig is maar ik vind gewoon dat de tijd die me nog rest met mijn moeder ik elke kans grijp die ik kan en ja natuurlijk is het zwaar ,ik heb nog 4 kids thuis en alle andere dingen eromheen maar ik ben niet mezelf als ik thuis ben….ach waarom schrijf ik dit….denk gewoon dat het heel dichtbij komt en erg bang ben voor wat er komen gaat.hoop dat ik jullie niet latig val met mijn verhaal