toename van moedervlekken

• suzanne

hallo,

t viel me vanmorgen ineens op dat ik heel veel moedervlekjes erbij heb gekregen op plekken waar ze nooit zaten. Ze zijn allemaal wel dezelfde donkere kleur maar vind het zo raar dat ik ineens zoveel moedervlekken erbij krijg….

Weet iemand hoe dit komt en zou ik hiermee naar de dokter moeten..

groetjes suzanne

• H

Als je je zorgen maakt, zou ik gewoon even naar de dokter toe gaan.

• marcoen oomen taem ex-k

als ik jouw was zal ik maar naar de dokter gaan je weet het nooit en beter te vroeg dan te laat.

• suzanne

nou toch bedankt voor de reacties en ja ik zal idd maar even een afspraak maken dan je weet t nooit, maar ik ben laatst al 2 x heen gegaan vanwege dat ik slijmbeursontsteking had en ik wil niet zo'n type worden die zich om alles druk maakt en voor de kleinste dingen naar de dokter gaat. Maar ik zal voor de ckerheid maar wel even heen gaan ook voor me eigen gemoedsrust

thx

• suzanne

er zijn nog niet veel reacties maar is er iemand die dit ook heb of iemand die hij kan die dit heeft gehad of wat dan ook. Ik ben al druk aan het zoeken op inet maar kan het nog niet echt vinden.

dus nogmaals mijn vraag is er iemand die het zelfde probleem heb als ik dat er ineens veel moedervlekken op komen zetten en wat was dat dan.

Het kan ook wezen dat ze er al zaten maar t valt gewoon heel erg op ineens dat ik er meer heb.

• Rakkertje

Hoi Suzanne,

Als je je zorgen maakt ga dan even langs de huisarts.

Dan zit je inieder geval niet zo in onzekerheid.

De huisarts heeft liever dat je 10 keer voor niks komt als 1 keer te laat!!!

Groetjes van Rakkertje

• tolga

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem ,

Met de dag krijg ik er meer alleen mijn huisarts vertelde me

Dat ik me geen zorgen hoef te maken alleen wel altijd

Je zelf insmeren met zonnebrand creme

Ik krijg elke dag moedervlekken bij maar ik maak me niet MEER zoveel

Zorgen.

Ik zal je tip geven heb het van mijn huisarts meekregen trouwens

Als je gaat zonnen moet je je zelf goed insmeren

MVG TOLGA