Men weet niet om welke soort kanker het gaat....

• rakkertje

Hallo allemaal,

Wie herkent dit?

In juli 2003 is bij mijn moeder vastgesteld dat ze kanker heeft.

Onder haar oksel hadden ze een bobbel weggehaald,dit werd onderzocht…..

Hieruit kwam dat mijn moeder longkanker zou hebben.

(achteraf horen we van de huisarts,dat men niet kon vaststellen om welke soort kanker dit ging,omdat mijn moeder al vol uitzaaiingen zat)

Volgens de huisarts klinkt dit niet als longkanker.

Wel heeft mijn moeder een hele opgezette borst waar nu flink wat verkleuringen op te zien zijn.Haar andere borst is bijna niks meer.

Vorigjaar augustus is ze wel behandeld tot 2 x toe met een chemokuur.

Hierop reageerde ze verkeerd,een derde chemo had fataal geweest.

Wanneer men niet weet om wat voor soort kanker het gaat,kan het dus goed zijn dat ze een verkeerde chemokuur gehad heeft,toch????

Ook is ze diverse malen door een scan geweest…..Daarop moet toch ook te zien zijn geweest om welk soort kanker het gaat.

Ze heeft ook uitzaaiingen in haar botten.

We zitten inmiddels 15 maanden verder…..mijn moeder is niet meer instaat om dit verder te laten onderzoeken.

Ze kan inmiddels niks meer zelf……

Iedere reactie hierop is welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van Rakkertje

• Antsje

Rakkertje,

Het is nu bijna 2 jaar geleden dat mijn moeder zo'n pijn had in haar rug. 9 december zijn er toen foto's gemaakt en een week later heeft ze een botscan gehad. 's middags kregen we het vreselijke bericht dat er al overal uitzaaingen waren in de botten. Ze hebben nooit kunnen achterhalen waar de haard zat. Het waren niet de longen. Zeer waarschijnlijk was het borstkanker, maar het ging zo snel met mijn moeder (binnen 7 weken is ze overleden) dat er is geen mri-scan geweest. Ik wil jouw moeder en jezelf heeeel veel sterkte toewensen.

Liefs Antsje

• rakkertje

Hoi Antsje.

Allereerst bedankt voor je reactie.

Wat is dat bij jouw moeder snel gegaan zeg……..

Dat zal niet meevallen.

Nogmaals bedankt voor je reactie

Groetjes Rakkertje

• herman

Hoi

Niet alle soorten van kanker zijn te achter halen.

Mijn vader is overleden ook aan de gevolgen van kanker, hij heeft verschillende onderzoeken gehad, MRI scan enz niks kunnen vinden.

Totdat ze wat vocht in zijn buik ontdekte en daar bleken kwaadaardige kankercellen in te zitten.

Nadat hij de uitslag had gehad is het erg bergafwaarts gegaan.

In die tijd verschillende onderzoekn gehad ook in amsterdam maar ook daar konden ze niks vinden.

Toch begonnen met een chemo kuur, maar deze sloeg niet echt aan.

Drie maanden na de uitslag is mijn vader overleden.

Het is nooit bekend aan wat voor soort kanker mijn vader is overleden.

Hoop dat je hier wat aan heb

groeten

• Jolanda

He Rakkertje,

Bij mijn moeder hetzelfde verhaal. Vermoedelijk longkanker, maar de artsen weten het ook echt niet. Scans etc. geven ook geen uitkomst. Het kan best zijn dat de originele tumor is verdwenen en alleen de uitzaaiingen te zien zijn….. Het komt helaas in een aantal gevallen voor dat nooit bekend zal worden waar de haard gezeten heeft.

groet

Jolanda

• Rakkertje

Bedankt voor jullie reacties.

Ben al heel blij dat dit geen uitzondering is!

Groetjes van Rakkertje