abrikozenpitten?

• Dick

Zijn er mensen die mij wat meer kunnen vertellen uit eigen ervaring, het gebruik van abrikozenpitten en de resultaten. mijn vader heeft longvlieskanker en zoek van alles om te helpen. nu hoor en lees ik verschillende verhalen van ieder uur 5 eten met max. van 60, maar ook dat bij 60 pitten dat je blauwzuur vergiftiging krijgt, een ander zegt max. 8 per dag, weer een ander zegt max 24 per dag, wil wel eens meningen horen van mensen die het zelf gebruiken.

alvast bedankt

Dick

• Monique

Hoi,

Mijn vader heeft deze pitten ook gegeten, helaas heeft het bij hem niet geholpen.

Weet niet in welk stadium je vader zit, mijn vader had alvleesklierkanker en was inoperabel.

Ze deden verder ook niets meer aan hem en mijn pa heeft toen zijn hoop geput uit de abrikozenkernpitten, mijn ervaring is dat mede hierdoor mijn vader zijn ziekte zonder pijn heeft ervaren, natuurlijk had hij wel pijn, maar ze zeiden in het ziekenhuis tegen me dat de kanker die hij had was de meest pijnlijkste, maar mijn vader heeft zich vanaf het begin (toen hij de uitslag kreeg) heel goed gevoeld met een paar klachten na, ik geloof echt dat dit mede kwam door zijn geloof in de pitten.

Mijn vader zei altijd baat het niet, het schaad ook niet, en voor hem was dit het enigste wat hij nog kon doen

• Dick

Hoi Monique

Bedankt alvast voor je reactie, hoeveel at jou vader er per dag, als ik vragen mag?

Dick

• Monique

Hoi Dick,

Mijn vader at er zo'n 5 per uur, dus op een dag at hij er ongeveer 50 á 60.

Wat hij ook vaak deed was de pitten fijnmalen, zo kwamen de stoffen die in de pit zit eerder vrij, de pitten zijn wel bitter van smaak.

Groetjes Monique