Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even in het kort voorstellen; Mijn naam is Wendy ik ben 28 en woon in de betuwe.
Sinds '99 (toen ik 23 was) is er bij mij eierstokkanker geconstateerd en hebben ze allebei mn eierstokken en baarmoeder verwijderd.
Daarna heb ik een 6 aantal chemokuren gehad die gelukkig waren aangeslagen!
Helaas is deze ziekte in 2001 terug gekomen, dit keer bij mijn dunne darm….
ook weer een tal van operaties moest ik ondergaan en ook weer een 6 aantal chemokuren.
Momenteel gaat het redelijk goed met me, maar de spanning blijft, elke 3 maanden moet ik voor controle naar het ziekenhuis, en krijg ik een inwendige echo en word er bloed afgenomen om te kijken of de CA125 (kankerwaarde) is gestegen…
Deze moet tussen de 0-35 zijn en inmiddels 6 weken geleden is deze weer flink gestegen naar maar liefs 48!!!! Vrijdag moet ik weer bloed prikken om te kijken of deze nu gezakt is of juist gestegen…….
Het maakt me bang, ontzettend bang!!!! ik kan alleen maar duimen dat het is gezakt.
Ik ben sinds kort ook weer werkzaam, na 5 lange jaren thuis te hebben gezeten, vandaar dat ik nu extra bang ben dat het eventueel terug is gekomen, nu ik net weer mijn leventje op de rails heb gekregen………
Ik zoek dan ook mensen die net als ik op jonge leeftijd kanker hebben of hebben gehad, waarbij er ook nog eens het ‘Ongewenste kinderloosheid’ bij komt kijken.
Herken jij dit en heb jij net als ik ook een steuntje in de rug nodig van iemand die je écht begrijpt? En je steun kan geven in deze moeilijke periode…..mail me dan….
Liefs en groetjes wen