mijn moeder is overleden aan alvleesklierkanker

• Sandra.

Al eerder had ik berichten geplaatst in verband met mijn moeder die alvleesklierkanker had. Helaas is ze afgelopen woensdag overleden door die rotziekte. Ze is maar 62 jaar geworden. Ze stond nog volop in het leven en wou nog zoveel doen. De laatste week heeft ze in een hospice doorgebracht en woensdag is er euthanasie gepleegd, geheel naar de wens van mijn mama. Ze was zo moedig en dapper en ik mis haar nu al verschrikkelijk. Zoveel dingetjes die je heel normaal vind vallen nu weg. Ik besef ook dat er nog een hele moeilijke periode aankomt. Nu zijn we nog druk met allerlei dingen te regelen maar straks als alles achter de rug is komt de klap pas echt. Ik ben heel trots op haar hoe ze alles geregeld en gedaan heeft maar het is 30 jaar te vroeg.

Sandra.

• Ramona

Gecondoleerd meisje.

Veel sterkte…

Kloteziekte…

• Sandra

Beste Sandra,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder.

Ten tweede wil ik je heel veel sterkte toewensen om dit grote verlies te dragen.

Sterkte meid.

Van je naamgenoot Sandra.

• Bea

Beste Sandra,

Gecondoleerd met het verlies van jouw moeder.

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd, je zult ook veel steun hebben aan de manier waarop ze is overleden, moedig en flink, dit helpt je later.

Heel veel sterkte, Bea.

Mijn moeder overleed een half jaar geleden aan de zelfde soort kanker.

• simone

Beste Sandra,

Gecondoleerd met het verlies.

Waarom is ze in een hospice overleden? Kon ze thuis niet verzorgd worden?

groeten, Simone

Ik vind 30 jaar te vroeg trouwens wel erg overdreven, 92 jaar worden is ook niet echt een pretje hoor.

• Sandra.

Het is ook bij wijze van spreke dat je zegt 30 jaar te vroeg. En bovendien waarom zou je dat overdreven vinden, waarom zou iemand geen 92 mogen worden ben jij degene die dat bepaald. Mijn overgrootoma is 94 geworden en op een paar maanden na in goede gezondheid, dus zo kan het ook.

• Sandra

Beste Sandra,

Ik wil ook even wat aan Simone kwijt.

Vind je vast niet erg he……….

Je zat denk ik niet op zo'n gefrustreerd antwoord te wachten……

Volgens mij moet ze ergens anders hulp zoeken.

Ach laat ook maar zitten , ze is het niet waard…….

He meid maak je niet druk om zulk soort mensen je hebt genoeg aan jezelf.

Sterkte meid…

Groeten van San

• Eef

Heej schat..

Mijn mamma is ook overleden aan deze rotziekte. Alleen alweer drieeneenhalf jaar geleden. Ik heb het er nog steeds moeilijk mee. Ik zit nu in een verlaat rouwproces(zeggen ze) ik heb paniekaanvallen en depressie, denk dat ik hetzelfde heb en zo.. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je lekker de tijd voor jezelf moet nemen, lekker veel kletsen met iedereen desnoods met een psycholoog. Dat ga ik nu ook doen..

Het verdriet wegstoppen of tegen iedereen zeggen dat t wel gaat en doorgaan met je leven is geen oplossing, daar wil ik jou voor behoeden. Zelf ben ik nu 26 en had een sterke band met mijn moeder. ze is 54 jaar geworden, en na tien weken na de diagnose overleden in ons midden…

Mis haar nog steeds maar besef dat k haar los moet laten.. voor jou nog te vroeg..

Heel veel sterkte met dit grote verlies en denk aan je.. je bent echt niet de enige!!

Liefs eef

• tienhant

Sandra. schreef:

>

> Al eerder had ik berichten geplaatst in verband met mijn

> moeder die alvleesklierkanker had. Helaas is ze afgelopen

> woensdag overleden door die rotziekte. Ze is maar 62 jaar

> geworden. Ze stond nog volop in het leven en wou nog zoveel

> doen. De laatste week heeft ze in een hospice doorgebracht en

> woensdag is er euthanasie gepleegd, geheel naar de wens van

> mijn mama. Ze was zo moedig en dapper en ik mis haar nu al

> verschrikkelijk. Zoveel dingetjes die je heel normaal vind

> vallen nu weg. Ik besef ook dat er nog een hele moeilijke

> periode aankomt. Nu zijn we nog druk met allerlei dingen te

> regelen maar straks als alles achter de rug is komt de klap

> pas echt. Ik ben heel trots op haar hoe ze alles geregeld en

> gedaan heeft maar het is 30 jaar te vroeg.

>

> Sandra.

• Marielle

hoi Sandra,

heel veel sterkte met het verlies van je moeder.. fijn dat alles gegaan is nog zoals je moeder het wilde… ondanks dat het verlies ongelooflijk veel pijn moet doen….. hopelijk heb je steun aan je familie en de mensen om je heen

sterkte,

marielle