Op zoek naar "wear yellow" bandjes

• -Marieke-

Hallo allemaal,

Bij onze beste vriend is onlangs darmkanker geconstateerd. Hij is pas 26 jaar.

Graag willen wij in het bezit komen van een aantal gele bandjes, van de Lance Armstrong Foundation. Via internet kan alleen met creditcard betaald worden, en helaas heeft geen van ons alleen de beschikking over een creditcard.

Wie heeft er nog bandjes over?

Erg bedankt vast,

Marieke

(email is MariekeS_1979@hotmail.com)

• Marielle

hoi Marieke,

je kan ze verkrijgen via intersport… maar ook dat gaat nog niet zo gemakkelijk omdat er een enorme run is op de bandjes.. ik zou je dus adviseren; kijk op www.intersport.nl en vind de telefoonnummers van de winkels in jou regio en bel eerst en bestel onmiddelijk een paar bandjes als ze ze hebben… anders zijn ze voor je neus uitverkocht…

succes,

Marielle

• -Marieke-

Bedankt Mariëlle, maar dat heb ik al geprobeerd. Heb al met Intersport gebeld maar via hen is niets meer te krijgen. Ze betwijfelen ook of ze nog opnieuw aangeleverd worden, dus daar heb ik momenteel niet zoveel aan. Jammer…..

Mocht iemand nog een goede tip hebben… ik houd me aanbevolen!

Bedankt,

Marieke

• Judith en Jeanette

Lieve Marieke,

Je kan ook de gele armband zelf maken; met goede kralen in weven of soort borduurtje maken.

We hebben 't ook voor ons zelf gemaakt, omdat we de bestelling van yellow bandjes inderdaad niet kunnen verkrijgen via internet.

Misschien kun je ook via naar Perrysport vragen hoe het dat zit.

We wensen je ook veel sterkte,

Je lotgenoten, Judith en Jeanette.

• dominic

hallo allemaal,

probeer ik hier een duscussie over die gele bandjes op te starten gaan mensen mijn reacties van dit prikbord halen.

wat een belediging is dat aan mijn kant.

gegroet

dominic