Hoi ,
Sinds een week of 2 hebben wij te horen gekregen dat mn moeder longkanker heeft, een jonge vrouw van 54 die eigenlijk nog in de bloei van haar leven staat.
Het blijkt ook, dat het niet operabel is, misschien niet eens een chemokuur, omdat het op een plek zit waar het te riskant is weefsel weg te halen, om te bepalen wat voor soort kuur ze moet krijgen. Bestralen is zowiezo niet mogelijk omdat ze dan de hele long moeten bestralen en dat kan niet.
Sinds een aantal dagen heeft ze flinke hoofdpijnen en is ze vreselijk verward, de neuroloog denkt aan uitzaaiingen in haar hoofd, en vocht,
nu riep ze mij vanavond bij haar en zei schat voel eens, en idd, ik voelde een knobbel in haar nek, op de plek waarvan ik denk dat het haar lymfeklier is.
Zou het daar ook al kunnen zitten, kun je dat uitwendig voelen, en hoe kan het dat ze tot 4 weken geleden, wel steeds grieperig was, maar nu ineens zo verward en echt ziek is, het lijkt allemaal zo snel te gaan,
zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, of misschien nuttige tips voor mij hebben, of antwoorden?
alvast bedankt,
een wanhopige dochter