wear yellow

• Liesberth

Via mijn dochter werd ik attent gemaakt op een actie van de Lance Armatrong foudation. Voor 1 euro kan je een geel polsbandje kopen. Daarmee ondersteun je deze foundation en laat je zien dat je betrokken bent bij mensen met kanker of zelf een overlever bent. De bandjes zijn in Nederland te koop bij intersport. De verhalen op de site raakten mij erg als 3 jaar overlever.

www.wearyellow.com

• jill

Ja, je steunt ermee de L.A.F de lance armstrong foundation. Een foundation die mijns inziens zeer goede dingen doet. Ze gaan uit van de gedachte: Knowledge is Power, Attitude is Everything … (kennnis is kracht, houding is alles –> positief en vechtlustig blijven dus) en vanuit die gedachte bieden ze vanalles aan..

bekende nederlanders en sporters dragen de bandjes ook al.. wielrenners, maar ook erika terpstra en ik zag Jan vennegoor of hesselink ook bij de wedstrijd psv-rbc

http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=6965 ; de laatste foto onderaan…het moet bijna wel het LIVESTRONG bandje zijn

• Thea

Weet je hoe ik in Nederland aan die yellowbands kan komen? Bij Intersport ben ik elke keer net te laat.Is er nog een ander verkooppunt dan Nike.com,want daar moet ik er weer zoveel tegelijk kopen.Groetjes en bedankt.Thea

• jill

hoi Thea,

buiten intersport en nike zijn er zover ik weet geen anderen. Ik ben er zelf aangekomen door eventjes te bellen naar intersport, en wanneer ze weten wanneer ze ze hebben, moet je er eventjes gewoon een aantal apart laten leggen. Of 1.. hoeveel je er wilt. In Vlaardingen, waar ik afgelopen weekend geweest ben, waren ze rond 11 uur binnen en om 12 uur al uitverkocht. (800 bandjes) Gewoon ook doordat heel veel mensen ‘gereserveerd’ hadden…

groet Jill

• Judith & Jeanette

Hoi Jill,

Klopt, de gele armbandjes doen aan kankerpatienten denken, de hele steun !

Maar ik heb hier de zelfgemaakte gele kraal-armbandjes voor ons gemaakt, omdat ik niet weet waar we die steun-armbandjes kunnen kopen.

Maar ach, de gele kraal-armbandjes doen we voor onze vader.

Moet je wel weten dat de Livestrong wel te commercieel is, maar goed dat iedereen aan de zieke mensen denken. Maar mijn mening is wel dat de bijdragen aan de genezers moeten geven, die de kankers weten tegen te houden ( kankerverprutserende middelen om te genezen !!!). Want de Aidspatienten hebben er al de snelle genezende pillen voor uitgevonden, en de kankerpatienten dan…die doen de hele eeuwenoude onderzoek toch zo bijna niets om iets uit te kunnen vinden…steeds geld, geld, geld…waar blijft de genezende pillen nou voor de kankerpatienten???

( sorry voor mijn dove zinstructuur !!!, maar goed….)

• h Baselmans

Geachte Heer of Mevrouw,

Waar kan ik nog aan die livestrongbandjes komen?

groeten H baselmans